نسخه چاپی

پیام تبریك فرمانده بسیج به روحانی: دههامیلیون بسیجی آماده كمك برای رفع مشكلات كشور

به گزارش نما - شرق نوشت:رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تأکید کرد زمان وعده‌دادن‌ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به پایان رسیده و هنگام همدلی و هم‌افزایی برای عبور از موانع و کار برای حل مشکلات مردم فرا رسیده است.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

«در روز جمعه ٢٩ اردیبهشت ١٣٩٦، ملت غیور ایران اسلامی با هر قومیت وگویش و مذهب و با هر سلیقه سیاسی و فرهنگی، در جای جای این خاک سرافراز و اقصی نقاط گیتی، از ساعات ابتدایی روز تا آخرین لحظات شامگاه، برای اعلان وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صفوف متحد و به‌هم‌پیوسته‌ای را تشکیل دادند تا در دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تعیین سرنوشت امور اجرایی کشور و شهر و روستای خود نقش‌آفرینی كنند و سی‌وپنجمین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند؟ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، برنده اصلی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و بازنده حقیقی آن، دشمنان قسم‌خورده این نظام یعنی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان‌شان هستند». در متن نامه همچنین آمده: «اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آنها پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بی‌کاری و رکود و نیز افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فوری مسئولان اجرائی کشور قرار گیرد. اکنون زمان آن است که از ناکامی‌های گذشته و نیرنگ‌ها و بدعهدی‌های دشمنان ملت ایران، درس بگیریم و برای رشد و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای سرشار ایرانی و نه با چشم داشتن به عهد عهدشکنان خارجی، تمام ظرفیت های کشور را بسیج کنیم و ثابت کنیم که بدون اتکا به بیگانگان می‌توانیم نیازهایمان را خودمان برطرف کنیم.
این‌جانب به رئیس‌جمهور منتخب اعلام می‌کنم که بسیج ده‌ها میلیونی، همان‌گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی‌بودن ظرفیت‌های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت‌های مردمی خود را برای رفع مشکلات و عبور از موانع و دست‌یابی به فتح و ظفر بسیج كنيم».

۱۳۹۶/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...