نسخه چاپی

امیری و به خطر افتادن جایگاه ثابت در پرسپولیس

وحید امیری كه یكی از بازیكنان تاثیرگذار پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود، با جذب گادوین منشا گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی‌اش از این تیم شنیده می‌شود.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، وینگر ملی‌پوش پرسپولیس که با پیراهن شماره 19 سرخپوشان توانست فصل فوق‌العاده‌ای را رقم بزند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان لقب گیرد.

با این حال امیری که در تیم ملی یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش در سمت چپ هجومی محسوب می‌شود، در پرسپولیس اما غالبا در پست مهاجم به کار گرفته شد تا نقش مکمل مهدی طارمی را ایفا کند. مساله‌ای که علیرغم عملکرد مثبت او در موقعیت‌سازی و دوندگی‌های همراه با پرس از جلو، همواره یکی از نگرانی‌هایش برای از دست دادن جایگاه ثابتش در تیم ملی محسوب می‌شد و نارضایتی او را به همراه داشت.

اما ماجرا برای جدید احتمالا برای وحید امیری سخت‌تر از قبل نیز شود. پرسپولیس با جذب گادوین منشا – که البته این روزها در کلنجار با فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هنوز وضعیت امکان عقد قرارداد رسمی او مشخص نیست- در فصل آینده زوج خط حمله خود را به مهدی طارمی خواهد سپرد. تا به اینجا همه چیز وفق مراد وحید امیری به نظر می‌رسد و او از پستی که علاقه حضور در آن را ندارد فاصله خواهد گرفت. اما مساله مهمتر اینجاست که سرخپوشان با ترافیک عجیبی در خط میانی خود مواجه است. حضور کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و البته سروش رفیعی در صورتی که مایل به ادامه همکاری باشد، امکان اضافه شدن بازیکن دیگر در این خط را گرفته است. در صورتی که سروش رفیعی مایل به ادامه همکاری و تمدید قرارداد با پرسپولیس باشد، احتمالا این تیم با مشکل بزرگی برای جابجایی پست‌ها مواجه خواهد شد و فضا برای بازی کردن وحید امیری در خط میانی به کمترین حالت خود خواهد رسید. این مساله را در کنار این بگذارید که با بازگشت قریب الوقوع امید عالیشاه و احمد نوراللهی نیز فشردگی این خط به بالاترین حد خود خواهد رسید و مدعیان زیادی برای حضور فیکس در ترکیب اصلی خواهد داشت.

اتفاقی که باعث شده تا وحید امیری بیش از گذشته علیرغم باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش به دنبال این باشد تا سرنوشت خود در سال منتهی به جام جهانی را به بهترین شکل رقم بزند. بر همین اساس او پیشنهادات خارجی احتمالی را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد تا در صورت وجود گزینه‌ای مناسب برای جدایی از این تیم با مسوولان به توافق برسد و شانس حضور خود در جام جهانی را از دست ندهد.

مساله‌ای که وحید امیری نیز در گفتگوی اخیر خود صراحتا به آن اشاره کرد و اعلام کرد علیرغم داشتن پیشنهاد خارجی به دنبال این است تا در سال سرنوشت ساز حضور در جام جهانی روسیه بهترین تصمیم دوران ورزشی خود را اتخاذ کند تا این شانس بزرگ را از دست ندهد. اکنون باید دید با توجه به فلسفه و اعتقاد برانکو ایوانکوویچ به این بازیکن، سرمربی کروات چه پلانی برای سود بردن از تمام پتانسیل خود برای فصل آینده اتخاذ خواهد کرد و امیری نیز چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت.

۱۳۹۶/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...