نسخه چاپی

درخواست مهدی رحمتی از هواداران استقلال

كاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازیكنان قول می‌دهیم مقابل العین از همه چیزمان بگذریم و با جان‌مان آن چیزی كه لیاقت مردم است را به آنها هدیه دهیم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین گفت: من برای بار دوم است که در این مرحله از رقابت‌ها حاضر می‌شوم. مرتبه قبلی در مرحله گروهی با العین بازی کردیم که هم در بازی رفت و برگشت این تیم را شکست دادیم. العین تیم قدرتمندی دارد اما ما تیمی هستیم که یکدل هستیم و قبلا هم ثابت کرده‌ایم که کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
او گفت: مهمترین نقش در این بازی را هواداران دارند که همیشه‌ در حساس‌ترین شرایط به ما کمک کردند و به تیم توانسته‌اند دلگرمی بدهند، انشاءالله هواداران فردا به ورزشگاه بیایند و ما بازیکنان قول می‌دهیم در این دو بازی از همه چیزمان بگذریم و با جان مان آن چیزی که لیاقت مردم است را به آنها هدیه دهیم و از این مرحله بگذریم و مانند چند سال گذشته به جمع ۸ تیم و در نهایت ۴ تیم برسیم.
کاپیتان استقلال با اشاره به محرومیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان از حضور تماشاگرانش گفت: هواداران ایرانی چه استقلال و پرسپولیس با پر کردن ورزشگاه خوف عجیبی برای حریف ایجاد می‌کنند و دیگر نیازی به لیزر و مواد محترقه نیست. از هواداران استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند چرا که حضور آنها باعث دلگرمی است. از تماشاگران خواهش می‌کنم که مواد محترقه و لیزر نیاورند تا از حضور آنها محروم نشویم. ما از آنها می‌خواهیم که حداقل بازیکنان را از داشتن خود محروم نکنند.

۱۳۹۶/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...