نسخه چاپی

برنامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا اعلام شد

برنامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا اعلام شد كه بر این اساس تیم ملی بانوان در تاریخ ۳۰ مردادماه به مصاف چین می رود و تیم مردان مقابل قزاقستان قرار می گیرد.

به گزارش نما به نقل از برنا،دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: مسابقات گلبال قهرمانی آسیا از روز ۳۰ مرداد در شهر بانکوک تایلند آغاز می شود که در بخش بانوان شش تیم و در بخش مردان هشت تیم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

محسن جعفری افزود: بر اساس برنامه مسابقات تیم ملی بانوان در نخستین رقابت خود روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه به مصاف چین و تیم مردان به مصاف قزاقستان می رود.

وی به تیم های شرکت کننده در این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات بخش مردان تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، عراق، تایلند، استرالیا و قزاقستان و در بخش بانوان شش تیم ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند قرار دارند.

جعفری درباره اردوهای تیم ملی بزرگسالان گفت: رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سه دسته در بابلسر برگزار شد که با نظر مهدی نباتی، سرمربی تیم ملی ۱۵ نفر انتخاب شده و از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه به اردو دعوت خواهند شد.

دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان این مطلب که شش اردوی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: اردوهای تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود که در نهایت شش بازیکن انتخاب خواهند شد. همچنین قرار است تیم های جوانان و بزرگسالان اردوی مشترکی داشته باشند تا تجربه کسب کنند.

وی افزود: در مسابقات گلبال قهرمانی آسیا پاسیفیک سهمیه جهانی توزیع می شود اما تعداد سهمیه ها مشخص نیست. در مسابقات جهانی سوئد نیز سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می شود که با این شرایط هدف از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا، کسب سهمیه رقابت های جهانی است.

برنامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا به شرح ذیل است:

بانوان

روز دوشنبه ۳۰ مردادماه

* ایران - چین (ساعت ۱۵)

روز سه شنبه ۳۱ مردادماه

* ایران - ژاپن (ساعت ۱۰)

روز چهارشنبه اول شهریورماه

* ایران- استرالیا (ساعت ۹)

* ایران - کره جنوبی (ساعت ۱۹)

روز پنج شنبه دوم شهریورماه

* ایران - تایلند (ساعت ۱۳)

مردان

روز دوشنبه ۳۰ مردادماه

* ایران - قزاقستان (ساعت ۱۴)

روز سه شنبه ۳۱ مردادماه

* ایران - تایلند (ساعت ۱۲)

روز چهارشنبه اول شهریورماه

* ایران - کره جنوبی (ساعت ۱۲)

مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و رقابت مردان در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی کشورمان در گروه B با تیم های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی قرار دارد و در گروه اول نیز تیم های ژاپن، چین، عراق و استرالیا حضور دارند.

۱۳۹۶/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...