نسخه چاپی

رضایی: مسئولان كشور ائتلاف شوم عربستان را جدی بگیرند

به گزارش نما - مهر نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان پس از بیداری اسلامی در منطقه، پا را جلوتر گذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکایی روی آورده که مسئولان کشور باید این ائتلاف را جدی بگیرند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شبکه اجتماعی خود نوشت: عربستان پس از بیداری اسلامی در منطقه، پا را جلوتر گذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکایی روی آورده که مسئولان کشور باید این ائتلاف را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه عربستان در ابتدای انقلاب اسلامی به جای دوستی، کشورهای حوزه خلیج فارس را تحت عنوان شورای همکاری درمقابل ایران سازماندهی کرد اظهار داشت: موضوع سه جزیره ایرانی دستاویز مخالفت خوانی خود و آنها با ایران قرار گرفت که نتیجه این رفتار، تحریک صدام وجنگ هشت ساله بود.

رضایی با اشاره به اینکه عربستان پس از بیداری اسلامی درمصر و منطقه، پا را فراتر گذاشته تصریح کرد: عربستان به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و امریکا روی آورده و با متهم کردن ایران، لشگر کشی جدیدی راه انداخته است.

وی در پایان گفت: این بار دیگر صدامی در منطقه نیست و عربستان شاید بخواهد خود، نقش صدام را هم ایفا کند که مسؤولان کشور باید این ائتلاف را جدی بگیرند.

۱۳۹۶/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...