نسخه چاپی

پیشنهاد رشوه كلان آذربایجان را رد كردم

عکس خبري -پيشنهاد رشوه کلان آذربايجان را رد کردم

قهرمان 65 كیلوگرم كشتی آزاد جهان گفت: در بازی فینال رقابت‌های همبستگی كشورهای اسلامی كشور میزبان به من پیشنهاد رشوه برای باخت كرد ولی من به دلیل تعصب روی نام ایران و مردم كشورم رد كردم، اما مسؤولان تنها عكس یادگاری گرفتن را آموخته‌اند.

به گزارش نما, میثم نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه به عنوان ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم برای مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی انتخاب شد، اظهار کرد: حضور در این دو مسابقه به دلیل نزدیکی زمان برگزاری آن بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه برای حضور در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا و شرکت در مسابقات باکو باید چند کیلو وزن خود را کاهش می‌دادم، اضافه کرد: همچنین بُعد مسافتی نیز کار را برای کسب مدال بسیار سخت کرده بود.

ملی پوش وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا تنها به فاصله 24 ساعت از ایران به باکو اعزام شدیم، اضافه کرد: برای حضور در مسابقات باکو، وزن خود را کاهش دادم که کار را کمی برایم سخت کرده بود.

نصیری با بیان اینکه مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را به دلیل دست کم گرفتن حریف خود از دست دادم، مطرح کرد: برای حضور در این مسابقات وزنم را خودم غیر اصولی کاهش دادم، در حالی که بازی را پیش بودم، چند امتیاز از دست داده و کشتی از دستم خارج شد.

وی در ادامه با ابراز گلایه از مسؤولان استان زنجان در عدم حمایت از وی، گفت: مسؤولان تنها به فکر انداختن عکس یادگاری بوده و فردای مسابقات در حالی که عکس یادگاری خود را انداخته‌اند، هیچ خبری از آنها نمی‌شود.

قهرمان 65 کیلوگرم کشتی آزاد جهان با اشاره به وضعیت تأهل خود و اینکه ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده و حرفه دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان چند سال است برای یک ورزشکار خود نمی‌توانند کاری کنند و با این اوصاف در همه رویدادها انتظار کسب مدال طلا دارند.

نصیری با بیان اینکه در بازی فینال رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی از سوی کشور میزبان پیشنهاد رشوه برای باخت شد، خاطرنشان کرد: من از این مبلغ بالا به دلیل تعصب روی نام ایران و مردم کشورم گذشتم، اما مسؤولان تنها عکس یادگاری گرفتن را آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه پنج سال است از سوی مسؤولان قول استخدام به من داده شده است، متذکر شد: هزاران هزار مدیر از پنج سال گذشته در استان تغییر پیدا کرده، اما وضعیت من تغییری نکرده است.

ملی پوش وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با تأکید بر اینکه کشتی از سخت‌ترین ورزش‌های جهان تلقی می‌شود، اضافه کرد: برای استان زنجان پیش از انقلاب تنها جبار مهدیون موفق به کسب افتخار شده بود، اما سال گذشته من در رقابت‌های آسیایی طلا و محمد نادری برنز کسب کردیم، اما مسؤولان هیچ اقدامی برای حمایت از ورزشکاران انجام نداده‌اند.

نصیری با اشاره به اینکه استان زنجان قهرمانانی چون محسن محمد سیفی و مهدی سهرابی در رشته‌های دیگر ورزشی دارد که آنها نیز حمایت نشده‌اند، افزود: دیگر هیچ انتظاری از مسؤولان نداریم، چراکه به هیچ یک از قول‌های داده شده عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شأن یک قهرمان جهان نیست تا مسؤولان با 150 هزار تومان از وی تقدیر کنند، تصریح کرد: رسول خادم رئیس هیأت کشتی نامه‌ای به شهرداری زنجان برای استخدام من ارسال کرد، اما در حال حاضر این نامه گم شده است.

قهرمان 65 کیلوگرم کشتی آزاد جهان با بیان اینکه از همه کشتی‌گیران مازندران با تعداد بالای ورزشکاران کشتی این استان تقدیرهای بسیار خوبی می‌شود، توضیح داد: اما در این بین رئیس هیأت کشتی و یا اداره‌کل ورزش و جوانان حتی زحمت نصب یک بنر تبریک را نیز به خود پس از کسب دو مدال آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی ندادند.

۱۳۹۶/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...