نسخه چاپی

علت پخش غیرزنده برنامه «ماه عسل»

عکس خبري -علت پخش غيرزنده برنامه «ماه عسل»

احسان علیخانی از دلایل پخش غیرزنده هشتمین قسمت «ماه عسل» با حضور نرگس كلباسی بانوی نیكوكار ایرانی گفت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» در مورد این که چرا هشتمین قسمت از این برنامه با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی از پیش ضبط شده بود و زنده نبود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام به دوستان عزيز، خانم كلباسی چهارشنبه تشريف آوردن تهران. قرارِ ما با خانم كلباسی برای حضور در «ماه عسل»، اول روز جمعه بود كه برنامه خواهرانِ منصوريان ٢ قسمت شد، بعد گذاشتيم روز شنبه اما به دليلِ تغيير كنداكتور شبكه و پخش واليبال در روزهای شنبه و يكشنبه، برنامه ما كنسل شد ديگه نمی‌تونستيم بيشتر از اين ايشون رو معطل نگه داريم چون ايشون هم، عازم سفر بودن و هم، كار داشتند به همين دليل برنامه رو ضبط كرديم كه ايشون بتونن به كارشون برسند، ممنون از دقت و توجه شما. هشتمین قاب از ماه عسل ۹۶»

برنامه «ماه عسل» بعد از دو روز تعطیلی به علت همزمانی پخشش با مسابقات والیبال جهانی، امشب دوشنبه 14 خرداد میزبان نرگس کلباسی، زن نیکوکار ایرانی بود.

نرگس کلباسی که برای کمک به کودکان نیازمند به هند رفته بود، چندی پیش در آن کشور به اتهام قتل غیرعمد محکوم و البته در نهایت تبرئه شد. این پرونده با برگزاری کمپین‌های مختلف توسط چهره‌های شناخته شده و همچنین وارد عمل شدن دولت و وزیر امور خارجه بسته شد.

«ماه عسل» در ماه رمضان هرشب حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی پخش می‌شود.

۱۳۹۶/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...