نسخه چاپی

تشكیل پرونده كیفری برای نماینده سابق اردبیل با عنوان توهین به مقدسات

به گزارش نما - میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال برخی ادعا‌ها و تحرکات انجام شده از سوی نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی پرونده کیفری با عنوان توهین به مقدسات برای وی تشکیل شد.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال برخی ادعا‌ها و تحرکات انجام شده از سوی نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی پرونده کیفری با عنوان توهین به مقدسات برای وی تشکیل شد.

وی افزود: وی که در دوران تبلیغات انتخاباتی به دنبال آسیب رسیدن به برخی بنر‌ها و پوسترهای تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات اقدام به برخی ادعا‌ها و نسبت دادن این حرکت‌ها به واقعه کربلا کرده بود اکنون باید پاسخگوی این ادعا‌ها بوده و در محاکم قضایی در مقابل افکار عمومی جوابگو باشد.

دادستان عمومی و مرکز استان اردبیل گفت: برای رسیدگی به این موضوع دادستانی در قالب پرونده کیفری ورود کرده و تحت عنوان توهین به مقدسات پرونده برای این شخص تشکیل شده و با جدیت پیگیر پاسخگویی وی در محاکم قضایی هستیم.

عتباتی از پیگیری و تعقیب این پرونده توسط دادستانی خبر داد و گفت: هرگونه تخلف و ادعا و نسبت دادن برخی حرکت‌ها به ساحت مقدس ائمه اطهار و مقدسات دینی و مذهبی توهین به مقدسات تلقی شده و در این زمینه هیچ گونه چشم‌پوشی با مدعیان این حرکت‌ها و ادعا‌ها نخواهیم داشت.

وی از برخورد با هر گونه توهین به مقدسات و ساحت ائمه اطهار (ع) در اردبیل خبر داد و افزود: تمامی این امور با توجه به حساسیت آن و جایگاه ویژه مسائل دینی و مذهبی در بین مردم، توسط دادستانی با جدیت پیگیری می‌شود و اجازه نخواهیم داد برخی افراد با ادعاهایی اذهان مردم را جریحه‌دار کنند.

۱۳۹۶/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...