نسخه چاپی

گلزار در مراسم افطاری به رئیس‌جمهور چه گفت؟

عکس خبري -گلزار در مراسم افطاري به رئيس‌جمهور چه گفت؟

رضا گلزار در گوش رئیس‌جمهور گفت: امروز ثابت كردید هیچ وقت نمی‌شود یك ایرانی را ترساند!

به گزارش نما به نقل از روزنامه تماشاگران امروز: رضا گلزار در گوش رئیس‌جمهور گفت: امروز ثابت کردید هیچ وقت نمی‌شود یک ایرانی را ترساند!

صبح چهارشنبه ای که گذشت صبحی تلخ و تراژیک بود که در تاریخ ایران ماندگار می شود؛ بامداد چهارشنبه ١٧ خرداد و حادثه تروریستی در مجلس. از صبح همان روز تقریبا همه اهالی هنر از پی حضور در مراسم افطار رئیس جمهور بودند.

صبح که آن اتفاق تلخ رخ داد،ساختمان وزارت ارشاد پر شد از نیروهای ویژه امنیتی. تک تیراندازانی که بیش از ۵ ساعت از آنجا ساختمان اداری مجلس را هدف قرار داده بودند تا تروریست ها بار دیگر مجال شلیک مستقیم به مردم را نداشته باشند.

ساعت های پر از ترس و دلهره در ارشاد ، این شائبه که افطاری رئیس جمهور لغو شود را داشت تشدید می کرد.

چند ساعت بعد اما رئیس جمهور اعلام کرد تغییری در برنامه اش نمی دهد و می خواهد میزبان هنرمندان باشد. خیلی از اسمی ها و ستاره های هنر آمده بودند و خیلی ها هم شاید دلهره اتفاقات صبح باعث نیامدن شان شده بود. گروهی هم بعدا گفته شد دعوت نبودند.

همه از حوادث تلخ صبح شروع کردند و بعد به حوزه خودشان رسیدند. نماینده خانه سینما از چالش های سینما گفت، نماینده تئاتر با هیجان ازرئیس به عنوان تنها رئیس جمهور تئاتر بین اسم برد. به جای ٣ دقیقه، ۶ دقیقه حرف زد. از چالش ها گفت و از رئیس جمهور خواست تا رئیس جمهور باشد.

نماینده ناشرین از چالش های چاپ و نشر گفت ى بقیه به همچنین. رئیس جمهور هم حرف هایش را زد تا رسید به وقت افطار.

زمان گعده های پای میز غذایی. یکی از مهمترین هایی که سرش را نزدیک صورت رئیس جمهور کرد، کسی نبود غیر از رضا گلزار ، سوپر استار سینمای گیشه ای . کسی که قبل از این دولت به دلیل مشکلاتی که در زندگی شخصی برایش رخ داده بود، فعالیتش به شدت کمرنگ و تقریبا ممنوع شده بود.

گذر زمان و تغییرات محسوس حالا او را دوباره هم به پرده سینما برگردانده، هم شبکه نمایش خانگی و هم استیج موسیقی!

گلزار که سال قبل یکی از پرفروشهای سینما بود، در مجال کوتاه برای گپ زدن با روحانی حرف سینمایی نزد. او را پای میز رئیس دولت بردند، گلزار سرش را نزدیک کرد و بعد از سخنی کوتاه درباره حوادث تلخ تروریستی گفت: راستش تقریبا همه ما فکر می کردیم بعد از حوادث خونین صبح ، مراسم کنسل می شود و شما به دلیل رعایت مسائل امنیتی در یک مکان عمومی حاضر نمی شوید اما وقتی دیدیم شما این شجاعت را داشتید ،ما هم آمدیم. واقعا شما امشب بار دیگر نشان دادید هیچ وقت یک ایرانی را نمی توان تهدید کرد.

رئیس جمهور هم بعد از تعارفات معمول از گلزار تشکر کرد و گفت مردم ایران مردم شجاعی هستند و هنرمندان مان هم همین طور.

۱۳۹۶/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...