نسخه چاپی

شكست 3 بر یك والیبال ایران برابر صربستان/زور بردنشان را نداشتیم

دومین بازی تیم‌ملی والیبال در بازی‌های هفته دوم در تهران با تیم سرسخت وقدرتمند صربستان بود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ درحالی که باری دیگر ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی برای بازی تیم ملی والیبال تقریبا پر بود ، تیم با همه ستاره هایش از معروف گرفته تا موسوی و غفور و قائمی به مصاف صربستان ، یکی از بهترین تیم های دنیا رفت که در روز اول خیلی ساده تیم آرژانتین خولیو ولاسکو را برده بود.

از همان شروع بازی در ست اول می شد دید که صربها دنبال دومین پیروزی شان در تهران هستند و خیلی هم اسیر جو ورزشگاه نشده اند. صربها از همان شروع برتری را آغاز کردند و تا انتهای این ست اگرچه چند باری یاران ما به آنها نزدیک شدند اما برتری شان را نگه داشتند و توانستند در نهایت این ست را با برتری 25 بر 20 به پایان برسانند.

در ست دوم اما این ایران بود که بهتر شروع کرد. سرویس ها بهتر از ست اول بود و تقریبا در شروع چند پوئنی جلو بودیم. وقتی در امتیاز 8 ما پیش بودیم ، کولاکویچ حسابی شاد بود. در امتیاز 16 اما دوباره شرایط تغییر کرده بود. دوباره صرب ها پیش افتادند. خیلی سریع باز از ایران سه امتیاز پیش افتادند اما در ادامه امتیازهای ما 22 بر 20 شد. با دفاع بعدی ما امتیاز 21 را هم گرفتیم و امیدهای مان زنده شود. با کاهش اختلاف امتیازات ، نیکولا گربیچ مربی صرب ها سریع درخواست وقت استراحت کرد. او می خواست این ست را هر طور هست ببرد و اسیر شوک روحی تیم ایران نشود . اتفاقی که شب اول کار دست بلژیکی ها داد. بچه ها امتیاز 22 را هم گرفتند اما چلنج و ویدئو چک نشان داد که امتیاز برای صرب ها بود. در ادامه بچه ها خیلی تلاش کردند اما ته این ست پیروزی 25 بر 23 صربها بود و کارما حسابی پیچیده شد.

ست سوم اما بچه ها خوش درخشیدند. از همان شروع بازی این ایران بود که جلو افتاد. خیلی سریع 3 امتیاز پیش افتادیم. گربیچ که باورش نمی شد سر بچه هایش فریاد می زد. بازی اما قرار نبود باز برگردد. در امتیاز 14 ما 6 امتیاز از رقیب پیش بودیم و با قدرت پیش می رفتیم. این ست برای بچه های ما بود. آنها خوب سرویس از دست می دادند. ما خوب دفاع می کردیم و خوب بودیم در حمله. ما به امتیاز 22 رسیدیم و آنها 15 بودند. ما امتیاز 23 را گرفتیم و آنها 16 شدند. معنوی نژاد امتیاز 24 را برای ایران گرفت. دیگر چیزی تا پیروزی ایران نمانده بود که اشتباه کواسویچ باعث شد ما این ست را ببریم.

ست چهارم نوبت صربها بود که تلافی کنند. آنها خیلی سریع توانستند از ایران پیشی بگیرند. 8 امتیاز آنها از ما پیش افتادند. 12 آنها بودند و ما 4 . کولاکویچ کل تیم اصلی را بیرون کشید و تیم دومش را به زمین فرستاد تا اگر قرار به باختن است به باقی یارانش اجازه بازی داده باشد. این برتری صربها ادامه داشت تا 20 بر 11 ما این بازی را تقریبا باختیم اما کولاکویچ اقلا تیم دومش را بار دیگر تست زد. ادامه بازی نتیجه اش 23 بر 16 بود. این ست در نهایت 25 بر 16 شد و ما باختیم.

۱۳۹۶/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...