نسخه چاپی

تصادف زنجیره ای در مشهد؛ 9 نفر مجروح شدند

فرمانده ایستگاه ۳۶ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برخورد زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در جاده مشهد به چناران و مجروح شدن 9 نفر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان: فرمانده ایستگاه ۳۶ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برخورد زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در جاده مشهد به چناران و مجروح شدن 9 نفر خبر داد.

رضا قربانی گفت: این اتفاق حوالی ساعت ۲ بامداد درجاده مشهد به چناران حوالی منطقه چهارفصل در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرمشهد به وقوع پیوست و در پی اطلاع رسانی شهروندان به (۱۲۵) بلافاصله گروه امداد و نجات و اطفائ حریق از ایستگاه شماره ۳۶ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود، در بررسی‌های اولیه و بنا به ادعای شاهدان در ابتدا دو خودرو سواری که در این مسیر در حرکت بوده اند به علت نامعلومی با یکدیگر تصادف کرده، که در پی این اتفاق، برخی ازخودروهای عبوری نیز بدلیل ترافیک بوجود آمده در راه بندان گیر می‌کنند، که یکباره یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حمل بنزین که از مشهد به سمت چناران درحرکت بوده، به علت نامشخصی با این خودرو‌ها برخورد می‌کند که در این اتفاق بیش ۹ نفر مجروح و به ۱۶ خودرو سواری خساراتی وارد آمد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، آتش نشانان و نجاتگران سازمان آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه به سرعت با انجام اقدامات پیشگیرانه، اقدام به مهار آتش سوزی ۲ خودرو و جلوگیری ازآتش سوزی بیشتر خودروهای آسیب دیده نموده و همزمان، گروه امداد و نجات اقدام به انتقال حادثه‌دیدگان به مکان امن و برقراری ایمنی لازم در محل می‌کنند ومجروحان را تحویل تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ داده تا به بیمارستان منتقل شوند.

گفتنی است، تعداد دقیق مجروحان وخودروهای آسیب دیده در این حادثه از سوی اورزانس و نیروی انتظامی اعلام نشده است وعلت دقیق بروز این تصادف زنجیره‌ای توسط کارشناسان پلیس راه استان خراسان رضوی که در محل حضور داشتند در دست بررسی است.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...