نسخه چاپی

محاكمه زنی كه با همدستی شوهرسابقش،مرد پولدار مقیم آلمان را به وادی مرگ فرستاد

به گزارش نما - ایران نوشت:پرونده زن جوان که با همدستی شوهر سابق خود، سناریوی قتل مرد جوان ثروتمند مقیم آلمان را طراحی و اجرا کرده بودند، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.


رسیدگی به پرونده این جنایت، از حدود چهار سال قبل و به‌دنبال ناپدید شدن مرموز و ناگهانی مرد جوان ایرانی مقیم آلمان آغاز شد. کارآگاهان همزمان با شروع تحقیقات و ردیابی‌های تخصصی، پی‌بردند مرد گمشده با زن جوان مطلقه‌ای ارتباط داشته است. بنابراین «فرانک» را شناسایی و تحت بازجویی قرار دادند اما او ابتدا منکر آشنایی با «کامیار» شد. تا اینکه در تحقیقات بعدی و با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و به قتل مرد جوان با همدستی شوهر سابق‌اش و برادر خود اعتراف کرد.
او گفت: «مدتی قبل باکامیار آشنا شدم و با هم رابطه صمیمانه‌ای داشتیم. تا اینکه برای سرقت پول‌ها و اموالش نقشه‌ای کشیده و با کمک دو همدستم اجرایش کردیم. بدین‌ترتیب طبق برنامه، او را ربوده و در بیابان‌های کهریزک کشتیم. بعد هم جسدش را به آتش‌کشیدیم.»
به‌دنبال اعتراف‌های هولناک زن جوان، دو همدست دیگرش نیز شناسایی و دستگیر شدند. که آنها هم به اتهام مشارکت در قتل اعتراف کردند. پس از کشف جسد و تحقیقات تکمیلی، پرونده با صدور کیفرخواست علیه متهمان، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. قرار است عاملان این جنایت هولناک امروز محاکمه شوند.

۱۳۹۶/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...