نسخه چاپی

توضیح پلیس درباره شلیك تیر هوایی در حرم امام(ره)

به گزارش نما - ایسنا نوشت: در پی اعلام خبری مبنی‌بر شلیک تیر هوایی از سوی ماموران انتظامی در حرم مطهر امام خمینی(ره)، کلانتری 205 صحن مطهر توضیحاتی در این خصوص اعلام کرد.

روابط عمومی آستان امام خمینی(ره) ساعاتی قبل اعلام کرد که نیروهای انتظامی حاضر در حرم مطهر امام خمینی(ره) پس از مشکوک شدن به یکی از عکاسان خبری اقدام به شلیک هوایی کردند. در همین راستا کلانتری 205 صحن مطهر حرم امام (ره) اعلام کرد که هیچ‌گونه تیراندازی و شلیک تیر هوایی از سوی ماموران انتظامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و اطراف آن انجام نشده است.

کلانتری 205 حرم مطهر امام خمینی(ره) اعلام کرد که در پیگیری‌های پلیس مشخص شده است که شلیک تیر هوایی از سوی عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محدوده حرم مستقر هستند، انجام شده و ماجرا از این قرار بوده که این افراد به یکی از عکاسان حاضر در محل مشکوک شده و دستور ایست به او داده‌اند اما این عکاس متوجه دستور نشده و به مسیر خود ادامه داده است که در این حین عوامل سپاه اقدام به شلیک تیر هوایی کرده‌اند اما در ادامه با کنترل کردن مدارک عکاس مشخص شد که فرد دارای مجوز بوده است.

کلانتری 205 حرم مطهر امام خمینی (ره) تاکید کرد که عوامل پلیس در این محدوده حضور داشته و استقرار و آماده‌باش‌شان تا پایان مراسم ادامه داشته و تاکنون هیچ مورد امنیتی در این محدوده گزارش نشده و مراسم در آرامش کامل در حال برگزاری است.

۱۳۹۶/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...