نسخه چاپی

بیش از 50 عنصر داعشی به هلاكت رسیدند

یك رسانه عربی اعلام كرد كه در حمله موشكی ایران به پایگاه‌های داعش در دیرالزور بیش از 50 عنصر داعشی كشته شدند كه 6 نفر از آنها فرماندهان بزرگ آن گروهك هستند و همگی تابعیتی لیبیایی دارند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: یک رسانه عربی اعلام کرد که در حمله موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در دیرالزور بیش از 50 عنصر داعشی کشته شدند که 6 نفر از آنها فرماندهان بزرگ آن گروهک هستند و همگی تابعیتی لیبیایی دارند.

خبرگزاری سیریا استار تایمز نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد که یکی از موشک‌های ایرانی که پایگاه‌های داعش در دیرالزور سوریه را مورد هدف قرار داد به طور مستقیم به یک مدرسه در نزدیکی بیمارستان داعش که مقرّ اصلی فرماندهی آنان در شهر میادین است اصابت کرد و به کشته شدن بیش از 50 عنصر داعشی منجر شد که 6 نفر از آنان از جمله ابوعاصم لیبی و عبدالقادر الفزانی معروف به ابوحارث از فرماندهان بزرگ آن گروهک هستند و همگی تابعیتی لیبیایی دارند.

یک‌شنبه شب سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با هدف انتقام حمله تروریستی اخیر در تهران، مقرّ تروریست‌ها در دیرالزور واقع در شرق سوریه را هدف موشک‌های زمین به زمین قرار داده است.

۱۳۹۶/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...