نسخه چاپی

تخفیف میلیاردی كاپیتان فقید پرسپولیس

یك زمانی، كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدیدقرارداد با این باشگاه، عجیب ترین تخفیف تاریخ فوتبال ایران را به سرخپوشان داده بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، یک زمانی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدیدقرارداد با این باشگاه، عجیب ترین تخفیف تاریخ فوتبال ایران را به سرخپوشان داده بود.
به گزارش خبرورزشی، این روزها وقتی رقم های عجیب و باورنکردنی برای بازیکنان کاملا معمولی در بازار نقل و انتقالات را می شنویم و می خوانیم، بیش از گذشته به فوتبالیست هایی فکر می کنیم که به خاطر تعصب و غیرت خود، از خیر درآمدزایی بیشتر می گذشتند.
امثال علی کریمی، علی دایی، حسن روشن، مجتبی محرمی، علی جباری و... و البته یکی از بازیکنان ناکام فوتبال ایران به نام «هادی نوروزی» که خاطره بزرگی برای اهالی فوتبال به خصوص طرفداران پرسپولیس گذاشت و خودش این دنیا را برای همیشه ترک کرد.
قبل از شروع فصل پانزدهم، هادی که با جدایی محمد نوری کاپیتان تیم شده بود، به دفتر باشگاه رفت تا برای تمدیدقرارداد با پرسپولیس به توافق برسد. از آنجا که هادی کاپیتان تیم بود، این انتظار وجود داشت که ضمن دریافت طلب یک میلیاردی اش بابت 7 سال بازی در پرسپولیس، قرارداد خوب با سقف یک میلیارد تومان برایش در نظر گرفته شود به خصوص که هادی، وینگر راست مطمئن سرخپوشان بود و ترکیب اصلی به میدان می رفت.
مدیران باشگاه اما قرارداد نوروزی را با مبلغ 800 میلیون تومان به امضا رساندند، بدون اینکه حتی یک ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب این بازیکن واریز کنند. از سوی دیگر، وقتی از هادی بابت غرق شدن باشگاه در مشکلات مالی، تخفیف خواستند، این بازیکن که قلبش برای پرسپولیس می تپید، بدون برو، برگردد از طلب یک میلیاردی خود صرفنظر کرد. اتفاقی که پس از فوت این بازیکن، رسانه ای شد و همه را شوکه کرد.
رامین رضاییان، محسن بنگر، سوشا مکانی، امید عالیشاه، رضا نورمحمدی، مدی طارمی و... کسانی بودند که رقم قراردادشان از نوروزی بیشتر بود اما برای هادی، عشق به پرسپولیس و تعصب به این تیم از رقم قراردادش و حتی مطالبات یک میلیارد تومانی بابت 7 سال بازی در این تیم اهمیت بیشتری داشت.
امروز اما برخی بازیکنان با آپشن های خاص، قراردادهای دو میلیاردی و کلی ناز و ادا، تصمیم می گیرند که استقلالی شوند یا پرسپولیسی بدون اینکه در قلب شان، در ذهن شان یا حتی در خاطرات شان، برای یک روز هم شده، طرفدار یکی از این تیم ها باشند.

۱۳۹۶/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...