نسخه چاپی

پیام همدردی و تسلیت وزیر خارجه هند در پی حادثه تروریستی تهران

سفیر هندوستان در تهران در پیامی به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حادثه تروریستی تهران و به شهادت رسیدن افرادی را در این حادثه تروریستی تسلیت گفت و پیام تسلیت وزیر خارجه كشورش را تقدیم كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سائوراب کومار سفیر هند در تهران در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی تهران آورده است: بدینوسیله با قلبی آکنده از حزن و اندوه به موجب دو حمله تروریستی صورت گرفته دیروز در دو مکان تاریخی ایران، مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به شدت آن را محکوم نموده و برایتان می نویسم.
وی در این پیام می افزاید: بدینوسیله بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه هند به دنبال مکالمه تلفنی بین جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف و همتای هندی ایشان، خانم سوشما سواراج در تاریخ 18 خردادماه 1396 را تقدیم می نمایم:
سفیر هند در تهران در این پیام خاطر نشان کرد: وزیر امور خارجه، خانم سوشما سواراج، حملات تروریستی تاریخ 18 خردادماه 1396 به نهادهای مردم سالاری و مقدس در تهران را محکوم می کند، وی شهادت افراد بی گناه را تسلیت گفته و با مردم و دولت ایران ابراز همدردی نمود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، وی در این پیام بیان کرد: بنده نیز موقع را مغتنم شمرده و به تمامی افرادی که تحت تاثیر این حوادث آسیب دیده اند تسلیت عرض می کنم.
به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه ، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 18 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.
با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد.
سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از ج

۱۳۹۶/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...