نسخه چاپی

آمادگی پلیس برای تأمین امنیت مراسم روز قدس

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی 100 در صدی ناجا برای تأمین امنیت مراسم روز قدس و عید فطر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی 100 در صدی ناجا برای تأمین امنیت مراسم روز قدس و عید فطر خبر داد.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: به مناسبت ماه رمضان از خانواده این عزیزان خصوصا پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا دعوت شد که هدف از این برنامه تجلیل از شهدا و خانواده معظم این عزیزان است.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: یکی از دلایل عمده موفقیت ما، روحیه جهادی و آمادگی همکاران است و انصافا خون شهدای مظلوم ناجا موجب برکت ، سربلندی و پیشرفت نیروی انتظامی شده؛ هر چه داریم از شهدا است و موفقیت امروز ما از ایثارگری شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم و معزز این عزیزان است.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار قصد داشتیم ضمن تشکر و تقدیر از زحمات این عزیزان، به آنها بگوییم در حد بضاعت خود به یاد شهدا و خانواده آنان هستیم.

سردار اشتری بیان کرد: به شهدا افتخار می‌کنیم و اگر رشادت‌های آنان نبود قطعا چنین امنیتی را در کشور شاهد نبودیم؛ بایستی خاطرات و رشادت‌های شهدا را در بین کارکنان این نیرو زنده نگه داریم و روحیه جهادی و شهادت را در مجموعه نیروی انتظامی ارتقاء دهیم.

فرمانده ناجا در ادامه به تمهیدات نیرو در خصوص مراسم روز قدس و عید فطر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت این دو مراسم، با آمادگی صد در صدی حضور داشته و تأمین امنیت آن را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: پیش بینی‌های لازم برای نظم و امنیت روز قدس در نظر گرفته شده به گونه‌ای که همکارانم آمادگی کامل دارند تا از ساعاتی قبل از مراسم در محل‌های تعیین شده حضور داشته و اقدامات امنیتی – انتظامی و ترافیکی را انجام دهند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در خاتمه گفت: ان‌شاء‌الله امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ضمن حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، همکاری لازم را با خدمتگزاران خود داشته باشند.

۱۳۹۶/۳/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...