نسخه چاپی

دعوت امام جمعه پیرانشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه پیرانشهر با دعوت از اقشار مختلف مردمی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، گفت: قدس روزی است كه ملت مسلمان جهان یكپارچه و متحد با یكدیگر رژیم غاصب صهیونیست را محكوم می كنند.

به گزارش نما ؛ ماموستا مصطفی محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس امسال با سال های دیگر متفاومت است زیرا عوامل استکبار جهانی به صورت رسمی، دشمنی خود را با اسلام اعلام کردند و از سوی دیگر قدس شریف مدت زیادی در اشغال رژیم غاصب اسرائیل بوده و زمان آن فرا رسیده است تا به دست مسلمانان برگردانده شود.
وی ادامه داد: مسلمانان نباید ظلم های این رژیم منحوس را فراموش کنند و با اتحاد و وحدت به پا خیزند تا مسجد الاقصی که مکان مقدسی برای مسلمانان است را بازپس گیرند.
وی اضافه کرد: سیطره صهیونیست بر بیت المقدس ننگ بزرگ بر مسلمانان است زیرا یک رژیم بی اصل و نصب و بی ریشه بر آنجا تسلط یافته و به بهره برداری سیاسی و اقتصادی از این اقدام مکان کرده است.
امام جمعه پیرانشهر اظهار کرد: مردم پیرانشهر نیز در این روز مهم با حضور گسترده خود به جهانیان نشان می دهند که زمانی که مسلمانان زنده هستند و در صحنه حضور دارند تا پای جان برای آزادی قدس شریف مبارزه خواهند کرد.
ماموستا محمودی بیان کرد: رئیس جمهوری آمریکا که یک ضد مسلمان است بداند که اتحاد و همبستگی ملت مسلمان مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار است و فکر و عقیده و عمل مسلمانان در این روز آشکار می شود.
وی افزود: در این روز باید تمام ملت مسلمان پا به عرصه بگذارند و حضور گسترده خود را به رخ جهانیان بکشند و بار دیگر به دنیا ثابت کنند که جمهوری اسلامی ایران همیشه یار و پشتیبان مظلومان جهان است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس به فرمان امام راحل از سال 1359 شمسی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود.

۱۳۹۶/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...