نسخه چاپی

اعتراف سارق بانك های اصفهان و شیراز به 22 فقره سرقت مسلحانه

به گزارش نما - ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی فارس گفت: سارق مسلح بانک های اصفهان و شیراز که سیزدهم تیرماه 96 در شیراز دستگیر شد، پس از بازجویی های فنی و تخصصی به 22فقره سرقت از بانک ها اعتراف کرد.

سردار احمد علی گودرزی، چهارشنبه در نشست خبری در شیراز افزود: در جرم یابی پرونده این سارق مسلح بانک های شیراز و اصفهان که با روش های مختلف علمی و با استفاده از تجربیات کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی فارس انجام شد، خصوصیات و ویژگی های متهم بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت و این سارق حرفه ای به سرقت های مسلحانه بانک ها از سال 84 تا سال 95 در اصفهان و شیراز اعتراف کرد.

وی افزود: با توجه به واکاوی پرونده، این سارق مسلح از هوش هیجانی بسیار بالا، توانایی و مهارت در مکاتبات، حرفه ای بودن در جعل اسناد و مدارک و جعل عنوان هایی مانند قاضی دادگاه، مامور نیروی انتظامی و مامور دولتی، برای ارتکاب جرایم، تک رو بودن برای ارتکاب سرقت های مسلحانه، آشنایی به سیستم های بانکی و ابتکار و خلاقیت در تغییر چهره و گریم برخوردار بود.

گودرزی، با اشاره به اینکه این سارق، تبحر خاصی در سرقت خودرو با ابزار فنی داشت، گفت: در بررسی اسناد و مدارک کشف شده، ماموران به کارت خودرو نیمه سوخته ای برخورد کردند که پس از اقدامات فنی و علمی مشخص شد متهم در سال 84 یک دستگاه پژو پارس را در استان اصفهان سرقت کرده و با همان خودرو اقدام به سرقت های مسلحانه می کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به مستندات موجود و بازجویی فنی، این سارق حرفه ای لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت مسلحانه از بانک های اصفهان از سال 84، تا 86 اقرار کرد.

گودرزی ادامه داد: همچنین این سارق به هشت فقره سرقت مسلحانه بانک در شیراز و چهار فقره سرقت مسلحانه بانک در استان اصفهان در سال های 94 و 95 اعتراف کرد.

۱۳۹۶/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...