نسخه چاپی

احتمال ردپای قاتل آتنا در سومین قتل در پارس‌آباد

به گزارش نما- تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: احتمال ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل نیز وجود دارد و ما در پرونده قضایی "آتنا اصلانی" با یک قاتل سریالی مواجهیم.

سید عبدالله طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قضائی آتنا اصلانی در پارس‌آباد گفت: رد پای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل که مربوط به یک زن 30 ساله در سال 93 بوده نیز دیده می‌شود که هم‌اکنون تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که قاتل آتنا در این پرونده واقعا نقش داشته که به همین دلیل نیاز است که تا پایان تحقیقات نتایج مورد بررسی قرار داده شود.

وی افزود: شمار پرونده‌هایی که احتمال می‌رود با توجه به نحوه قتل، قاتل آتنا در آن‌ها نقش داشته باشد به سه پرونده می‌رسد که یکی از پرونده‌هایی که احتمال می‌رود ردپای شیطان پارس‌آباد در آن وجود داشته باشد مربوط به جسد سوخته یک زن در محله شهرک فجر پارس‌آباد است که در نزدیکی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کشف شده بود و بررسی این پرونده در سال 93 توسط دادستان وقت پارس‌آباد، رحیم گلزاده انجام شده و مصاحبه‌هایی نیز در این زمینه با وی انجام شده بود.

طبق مصاحبه‌های انجام یافته با دادستان وقت پارس‌آباد سریعا پس از گزارش موضوع مبنی بر یافتن یک زن کاملا سوخته شده ماموران آگاهی پارس‌آباد سر صحنه حضور یافتند و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که این جسد بدون سر بوده و به طور کامل سوخته است که پس از آن ماموران آگاهی پارس‌آباد، تشخیص هویت این جنازه و نیز شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت را در دستور کار قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب سابق پارس‌آباد بیان کرد: به منظور بررسی‌های بعدی، این جسد سوخته و بدون سر، با هماهنگی و دستور مقام قضائی تحویل پزشکی قانونی منطقه شد و پس از بررسی‌های انجام یافته مشخص شد که این جنازه در حالی که حدود یک هفته قبل در داخل گونی در شهرک فجر رها شده بود، بعد از مرگ سوخته است.

وی گفت: با توجه به این که در این شهرستان نیز هیچ مفقودی در آن برهه زمانی و تا اکنون اعلام نشده و شکایتی نیز در این باره وجود ندارد احتمال این‌که جنازه متعلق به فرد غیربومی باشد بسیار محتمل است.

۱۳۹۶/۴/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...