نسخه چاپی

احمدی مقدم بازداشت نیست اما پرونده دارد

اژه‌ای در پاسخ به این سوال كه پرونده احمدی مقدم در بحث فروش نفت به كجا رسیده و اینكه آیا این فرد بازداشت شده است گفت: همان طور كه آن زمان هم گفتم، آقای احمدی مقدم بازداشت نیستند اما پرونده دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که پرونده آقای احمدی مقدم در بحث فروش نفت به کجا رسیده و اینکه آیا این فرد بازجویی و بازداشت شده است گفت: همان طور که آن زمان هم گفتم، آقای احمدی مقدم بازداشت نیستند اما پرونده دارد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد برای برخورد با کانال های ضد انقلاب مثل آمد نیوز عزمی وجود ندارد و اقدام دستگاه قضایی چیست گفت: قوه قضاییه در سال های اخیر صیانت را نسبت به این موضوع تشدید کرده است البته این بدان معنا نیست که مطلقا کسی مورد لغزش و آسیب قرار نگیرد اما با سایر دستگاه ها همکاری می کنیم تا حداقل کمتر آسیبی از این ناحیه ببینیم.

اژه‌ای در پاسخ به این سوال که رییس مجلس در همایش سراسری قوه قضاییه خطاب به شما گفتند مراقب باشید در دام کشمکش های رسمی نیفتید و چه جریان های رسانه ای پشت این کشمکش ها هستند افزود: اولا از آقای لاریجانی تشکر می کنم. در آن نشست ایشان یک سری وظایف قوه قضاییه در برنامه ششم را یادآوری و مطالبه گری کردند، همان طوری که از دولت مطالبه گری کردند.

وی افزود: مسئله دیگر اینکه گفتند که ما طوری صحبت کنیم که افراد از سرمایه گذاری نگران نشوند که موضوع درستی است. البته به دولت هم توصیه داشتند که یک کابینه انقلابی معرفی کند که حرف پسندیده ای است. مطلبی هم که درباره من گفتند به این خاطر بود که حواسم جمع باشد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: یکی از نگرانی هایی که فعالان بخش خصوصی دارند، از بخشنامه هایی است که به صورت مکرر تغییر می یابد. این بخشنامه ها و مقررات برای فعالان اقتصادی بسیار مهمتر از دستگیری یک متهم یا مجرم است. اگر از بخش خصوصی بپرسید، گله مندی شان از قوه قضاییه بسیار و به مراتب کمتر از بخش های دیگر دولتی است. در هر صورت برداشت من از اظهارات رییس قوه قضاییه مثبت است.

۱۳۹۶/۴/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...