نسخه چاپی

متهم: ۵ سال پیش آدم كشتم

پنج سال پیش مردی در سنندج در یك سناریوی هولناك با اسلحه كلاش یكی از دوستانش را به گلوله بست و فرار كرد متهم عصر دیروز با مراجعه به كلانتری خودش را تسلیم كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، عصر روز گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۶۹ مشیریه به مأموران اعلام کرد که حدوداً پنج سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان سنندج در جنایی هولناک یکی از دوستانش را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

صبح امروز متهم به اداره دهم ویژه قتل منتقل و در اعترافات اولیه خود گفت: حدوداً پنج سال پیش، به دلیل خصومت شخصی که با یکی از دوستانم بنام ادریس پیدا کرده بودم، او را با شلیک اسلحه کلاش به قتل رسانده و از آن زمان تاکنون فراری هستم؛ در این مدت در شهرهای مختلف به‌عنوان کارگر روزمزد گذران زندگی می‌کردم؛ چندین بار تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم اما قادر به این کار نشدم تا اینکه روز گذشته تصمیم گرفتم تا خودم را به پلیس معرفی کنم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی اولیه اظهارات متهم، موضوع از پلیس آگاهی شهرستان سنندج استعلام و اظهارات متهم پرونده تأیید شد؛ متهم نیز صبح امروز جهت صدور قرار قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران منتقل شد.

۱۳۹۶/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...