نسخه چاپی

مرد افغانی در دادگاه: چون به همسرم بدبین بودم،با شلنگ كتكش زدم تا جان داد

به گزارش نما - ایران نوشت: سوم آذر ماه سال 94 مأموران کلانتری بازار تهران از قتل زن 32 ساله در خیابان پرده‌ فروشان با خبر شدند.

ساعتی بعد نیز کارآگاهان به همراه بازپرس کشیک قتل پایتخت با اطلاع ازماجرا راهی خانه مورد نظرشده و با جسد زن افغان روبه‌رو شدند.‌

تیم جنایی درتحقیقات پی بردند شوهر این زن پس از فرار از صحنه قتل به یکی از آشنایان گفته چون همسرش به حرف‌هایش گوش نداده، دست و پای او را بسته و با شیلنگ کتکش ‌زده که به مرگ او منجر شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری‌ حسن- متهم - ادامه یافت تا اینکه چند روز بعد ‌دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل همسر جوانش صحنه واقعه را هم بازسازی کرد.

جلسه محاکمه این جوان افغان صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشاری قاضی اسلامی برگزار شد که پس ازبیان کیفرخواست، خانواده مقتول برای دامادشان درخواست قصاص کردند.

متهم به قتل زمانی که در برابر قضات ایستاد، گفت: «گمان می‌کردم همسرم با یکی از کسبه محل ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت می‌کند. اما هر بار که از اودراین باره پرسیدم انکار کرد. من هم ازشدت بدبینی وشک، شکنجه‌اش دادم که زیر کتک‌هایم به دوستی پنهانی با مرد غریبه اعتراف کرد. با شنیدن این حرف‌ها تصمیم گرفتم همسرم را تنبیه کنم تا دست از کارهایش بردارد.به همین خاطر دست و پایش را بستم و با شیلنگ به جانش افتادم که حالش بد شد. همان موقع طناب را از دست و پایش بازکردم و به اورژانس زنگ زدم. امدادگران وقتی معاینه‌اش کردند گفتند او مرده است، من هم از ترس فرار کردم.حالا هم درخواست عفو و بخشش دارم.»

پس از پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند تا رأی خود را درباره متهم به قتل صادر کنند.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...