نسخه چاپی

معوقات فرهنگیان بزودی پرداخت می شود

حسین فرزانه، معاون تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات به شرط تامین اعتبار تا اواخر ماه جاری یا اواسط شهریور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: حسین فرزانه معاون توسعه و پیشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: سه تا چهار مورد از معوقات فرهنگیان باقی مانده و سایر موارد به طور کامل تسویه شده است.

وی ادامه داد: سه ماه از حق التدریس شاغلان، نیمی از حق الزحمة امتحانات و اضافه کاری بخش اداری باقی مانده است که در تلاش برای پرداخت آن هستیم.

معاون توسعه و پیشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ باقی مانده معوقات فرهنگیان حدود ۰۰ ۵ تا ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده و بخش اعظم مطالبات پرداخت شده است.

فرزانه تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم باید توسط سازمان برنامه و بودجه انجام شود تا زمان پرداخت معوقات را تعیین کنیم، اما در نظر داریم تا آخر مردادماه یا اواسط شهریور این مساله تحقق یابد.

وی یادآور شد: پرداخت نشدن بخشی از حق الزحمة امتحانات نیز به دلیل برخی مشکلات اداری بود و به همین خاطر باعث شد تا به طور کامل این مطالبه تحقق پیدا نکند.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...