نسخه چاپی

جزییات حریق در نمایشگاه بین‌ المللی تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یكی از انبارهای نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یکی از انبارهای نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 10:12 امروز در تماس با سامانه 125 از وقوع حریق در یکی از انبارهای واقع در ضلع شرقی نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داده شد که در پی آن بلافاصله ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مخصوص به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل افزود: محل حادثه یک انبار ضایعات به مساحت حدود 300 متر مکعب بود که به هنگام حضور آتش‌نشانان شعله‌ور شده و با توجه به جنس مواد آتش‌گرفته شده دود زیادی به آسمان بلند شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان داخل نمایشگاه بین‌المللی تهران در عملیات اطفای حریق حضور داشتند گفت: دقایقی بعد با مهار و اطفای نسبی حریق یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل بازگشته و در حال حاضر عملیات لکه‌گیری در محل در حال انجام است.

ملکی افزود: دلیل آنکه گفته می‌شود این حریق در یکی از ساختمان‌های صداوسیما رخ داده است واقع شدن ضلع شرعی نمایشگاه بین‌المللی در مجاورت صداوسیما است و به همین دلیل است که عده‌ای گمان کردند حریق در صداوسیما رخ داده اما چنین چیزی نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره علت دود غلیظ از محل نیز گفت: جنس موادی که دچار حریق شده‌اند حجم و میزان دود را بلند می‌کند و با توجه به اینکه این انبار محل نگهداری ضایعات بوده، دود زیادی به همراه داشته است.

به گفته ملکی این حادثه خسارات جانی نداشته و علت آن نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...