نسخه چاپی

امنیت در سیستان و بلوچستان به خوبی برقرار است

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به اینكه امنیت در سیستان و بلوچستان به خوبی برقرار است، گفت: هماهنگی كامل بین همه دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظامی در این منطقه برقرار است.

به گزارش نما به نقل از فارس از زاهدان، صبح امروز سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح و سردار مؤمنی جانشین نیروی انتظامی کل کشور از کشفیات نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

سرلشکر محمد باقری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: سفر به سیستان و بلوچستان نخستین سفر استانی من محسوب می‌شود و به این استان آمده‌ام تا به مردم این استان اعلام کنم ما در تهران در همه ارگان‌ها در کنار این مردم خوب و ارگان‌های مسؤول امنیتی این استان هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به وضعیت معیشتی مردم سیستان و بلوچستان، افزود: در مدت حضورم در استان در ارگان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنم تا از نزدیک نحوه کار آنها را مشاهده و به آن‌ها خدا قوت عرض کنم؛ همچنین تلاش داریم هماهنگی لازم را بیش از گذشته میان این ارگان‌ها برقرار کنیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: آنچه از دیروز تاکنون در مرز و مرکز استان مشاهده کردم نشان‌دهنده هماهنگی کامل و قابل توجه بین تمام دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظامی است و به لطف خدا مأموریت‌های آنها به خوبی در حال انجام است و امیدواریم که با این روند روز به روز امنیت در این منطقه بهتر شود.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...