نسخه چاپی

اكثریت مجلس با اقدامات وزیر نفت موافق است

قاسم میرزایی نیكو نماینده مردم دماوند و فیروزكوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملكرد مثبت زنگنه در وزارت نفت بر لزوم تداوم حضور ایشان در كابینه دولت دوازدهم تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا: قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مثبت زنگنه در وزارت نفت بر لزوم تداوم حضور ایشان در کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه زنگنه یکی از افراد بسیار با صلاحیت در سطح وزرا است که توانسته اهداف تعیین شده را تحقق بخشد، افزود: البته ایشان با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه بوده که امیدواریم در دولت آینده رفع شود.

میرزایی نیکو تصریح کرد: ما برای توسعه صنعت نفت نیاز به 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری داریم که قطعا بدون حضور شرکت های خارجی و تنها با حضور سرمایه گذاران داخلی امکانپذیر نیست ضمن اینکه رقم 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری از سوی توتال راه به جایی نمی برد.

وی خاطرنشان کرد: ریشه کل اقتصاد کشور به نفت بر می گردد و تا زمانی که نتوانیم این صنعت را به خوبی و با سیاست های درست و آینده نگرانه توسعه دهیم، وضعیت اقتصادی نیز بهبود نخواهد یافت.

این عضو فراکسیون امید یادآور شد: البته با افاضات بی در و پیکر و انتقادات بی پایه ای که به آقای زنگنه می‌شود قطع و یقین نگرانی دارند و ممکن است خسته شده باشند اما باید از ایشان بخواهیم که حضور در وزارت نفت را ادامه دهند و اهداف تعیین شده این وزارت خانه را محقق کنند.

میرزایی بیان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس در تدوام حضور زنگنه اتفاق نظر دارند که نمونه آن را نیز در سوال اخیر از ایشان شاهد بودیم که پاسخ ایشان، رضایت مجلس را به همراه داشت.

۱۳۹۶/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...