نسخه چاپی

تكرار حادثه كودك‌ربایی اینبار در مشهد

عکس خبري - تکرار حادثه کودک‌ربايي اينبار در مشهد

به گزارش نما - ایلنا نوشت: پدر ملیکا جزئیات ربوده شدن کودک خردسالش که اول مرداد ماه سال جاری از سوی فردی ناشناس ربوده شد را تشریح کرد.

محمد علی‌احمدی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲ بعداز ظهر روز یکشنبه اول مرداد ماه، دخترم ملیکا در حالی که همراه خواهرش در کوچه مشغول بازی بود توسط فردی نا‌شناس که سوار بر یک خودروی پراید سفید رنگ بود، ربوده شد.

وی افزود: به گفته دیگر دخترم «متینه» که ۵ ساله است و شاهد این حادثه بود، راننده پس از متوقف کردن خودرو مقابل منزل، ملیکا را وارد خودرو کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

این کارگر شهرداری که صاحب چهار فرزند است، ادامه داد: بلافاصله پس از این اتفاق پلیس را در جریان این آدم ربایی قرار دادیم و ماموران نیروهای انتظامی در محل حاضر شدند و پیگیری‌های لازم را انجام دادند ولی تاکنون با گذشت ۹ روز هنوز هیچ خبری از فرزندم در دست نیست.

علی احمدی که بابت این حادثه به شدت متاثر بود و می‌گریست با بیان اینکه از لحظه وقوع این حادثه آرام و قرار نداریم و مادر ملیکا بشدت بیتابی می‌کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه ملیکا یک کودک شیرخواره است و سن کمی دارد امیدواریم شرایطی فراهم شود تا زمینه بازگشت ملیکا به آغوش خانواده فراهم و فرد رباینده متوجه اشتباه خود شده و ما را از نگرانی رهایی بخشد.

وی در پایان گفت: من یک کارگر ساده شهرداری هستم و تاکنون هیچ خصومتی با کسی نداشته‌ام که مستوجب چنین اتفاقی باشم و امیدوارم این ماجرا ختم به خیر شود و هر چه زود‌تر بتوانم بار دیگر فرزندم را در آغوش بگیرم.

۱۳۹۶/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...