نسخه چاپی

توضیحات سازمان لیگ درباره جشن برترین‌های لیگ برتر

به گزارش نما - سایت سازمان لیگ برتر نوشت:سازمان لیگ فوتبال ایران توضیحاتی را درمورد برگزاری مراسم جشن برترین‌های فوتبال ایران ارائه داد.

در سال‌های اخیر سازمان لیگ فوتبال ایران با برگزاری مراسم‌های مهمی از جمله اختتامیه لیگ برتر و جام حذفی، قرعه‌کشی لیگ برتر و جشن برترین‌ها؛ رویکردی جدید به این نوع برنامه‌ها داشت.

البته برگزاری این‌گونه جشن‌ها‌ بدون شک خالی از اشکال نیست و سازمان لیگ همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا این برنامه‌ها به بهترین شکل اجرا شود.

مراسم برترین‌های فصل 96-95 نیز شب گذشته (یکشنبه) در برج میلاد برگزار شد که در این رابطه اشاره به چند نکته ضروری است:
1- نحوه انتخاب برترین‌ها با نظرسنجی از بیش از 80 کارشناس ورزشی از جمله مدیران باشگاه‌ها، سرمربیان تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی، رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها، سردبیران رسانه‌های دیداری و نوشتاری و پیشکسوتان فوتبال انجام شده بود. سازمان لیگ با امانت‌داری از آرای به‌دست آمده، نتیجه نهایی را اعلام کرد. در همه مراسم‌های مهم فوتبال در دنیا اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب بازیکنان انجام می‌شود، اما خوشبختانه آرای این مراسم به گونه‌ای بود که کمترین اعتراض را به همراه داشت.

2- برای پخش مستقیم جشن برترین‌های فصل، با توجه به اینکه مخاطبان زیادی دارد، در بهترین زمان ممکن برنامه‌ریزی ‏شده بود تا میلیون‌ها علاقه‌مند به فوتبال بتوانند آن را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی مشاهده کنند. البته صداوسیما پخش این برنامه را با 30 دقیقه تأخیر روی آنتن پخش زنده برد.

3- با توجه به حضور تیم‌های لیگ برتری در اردوهای پیش از فصل که در خارج از کشور برگزار شد و همچنین پیش‌بینی انجام دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آلمان، تصمیم بر آن گرفته شد که این مراسم در زمانی برگزار شود که همه تیم‌ها در کشور حضور داشته باشند و بتوانند در آن حاضر شوند.

4- با توجه به حضور تیم‌های پایه که تقدیر از آنها، جزو اولویت‌های سازمان لیگ به حساب می‌آید و یکی از نکات مثبت این مراسم بود و بدون شک باید در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد، نگاه سازمان لیگ فوتبال، اهمیت دادن به همه بخش‌های زیر مجموعه‌اش است و تجلیل از بهترین‌های فوتبال ساحلی نیز با همین رویکرد انجام شد.

5- در این مراسم از برترین‌های فوتبال بانوان تجلیل به عمل آمد که نشان‌دهنده اهمیت این سازمان به ورزش بانوان است.

6- سازمان لیگ فوتبال ایران بر خود واجب می‌داند از هرگونه انتقاد سازنده که برای پیشرفت و توسعه فوتبال در کشور مفید باشد، استقبال کند.

در پایان برخود فرض می‌دانیم از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش این مراسم قدردانی و تشکر کنیم.

۱۳۹۶/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...