نسخه چاپی

مترویی كه 5دور كل مسافت كره زمین را زده است!

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تبریز و حومه گفت: اگر طول محیط كره زمین در خط استوا را ۴۰۰۷۵ كیلومتر در نظر بگیریم، مجموع حركت قطارهای مترو تبریز تا به امروز به اندازه قریب به ۵ دور كل مسافت كره زمین بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تبریز و حومه گفت: اگر طول محیط کره زمین در خط استوا را ۴۰۰۷۵ کیلومتر در نظر بگیریم، مجموع حرکت قطارهای مترو تبریز تا به امروز به اندازه قریب به ۵ دور کل مسافت کره زمین بوده است.

یعقوب وحیدکیا با بیان اینکه مترو تبریز به طور روزانه ۴۱۸ کیلومتر برای شهروندان ارائه خدمات می کند، افزود: پس از پایان خدمات روزانه قطارها قبل و بعد از اعزام به خط مورد بازدید و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه خدمات مترو تبریز با مشارکت شهروندان در خرید بلیط قطار وارد فاز جدیدی شده است، افزود: ارائه خدمات با اجرای طرح فروش بلیط و تامین بخشی از هزینه های جاری با افزایش سطح کیفیت خدمات روبروست.

وحید کیا اظهار کرد: قطارشهری تبریز که فعالیت خود را از ۵ شهریور سال ۱۳۹۴ آغاز کرده تاپایان خرداد امسال به میزان ۱۹۴۷۳۲ کیلومتر پیمایش داشته است.

مدیر عملیات شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه، حداقل و حداکثر مدت زمان مانور قطارهای مترو را بین ۱۵ ساعت برای جابجایی‌های روزانه و تا ۱۲ ساعت برای تراش چرخ های قطار عنوان کرد.

۱۳۹۶/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...