نسخه چاپی

زیدان: شرایط ایده آلی در تور امریكا نداریم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از عملكرد تیمش در تور آمریكا راضی نیست و پس از دیدار مقابل ستارگان MLS، به انتقاد از عملكرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، شاگردان زیدان در 4 بازی خود در این رقابت ها، 3 شکست متحمل شدند و در دیدار آخر، در پایان 90 دقیقه بازی با تساوی به پایان رسید و در پنالتی ها موفق شدند حریف را شکست دهند و این بدین معناست که آنها موفق نشدند در این 4 بازی و در وقت معمول، حریفی را شکست دهند. زیدان نیز پس از این بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.




نتایج ضعیف

" شرایط مطلوبی نداریم. اینکه در چهار بازی به پیروزی نرسید مسلما اتفاق خوبی نیست. ما باید نشان دهیم که شروع خوبی نداشته ایم. حالا همگی می‌خواهیم به خانه برویم، استراحت کنیم و به 8 آگوست فکر کنیم."

سیستم چرخشی

می‌خواستم به همه بازی برسد، بعضی بازیکنان بیشتر بازی کردند و این موضوع طبق برنامه ریزی بود که بعضی کمتر بازی کنند. ما یک بازی مهم در هفته آینده پیش رو داریم و بازی امروز خیلی هم مهم نبود.

اشتباهات

اشتباهات ما در تمام زمینه ها بود، شروع خوبی نداشتیم و همینطور پیش رفت. حالا باید به مسیر برگردیم، به خانه برویم، استراحت کنیم و به بازی 8 آگوست فکر کنیم.

کریستیانو رونالدو

او باید استراحت می‌کرد، حالا این استراحت تمام شده و این بسیار مهم است. باید ببینیم که چه خواهد شد . روز پنج آگوست به جمع ما اضافه خواهد شد و با باقی بازیکنان تیم هماهنگ خواهد شد."

۱۳۹۶/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...