نسخه چاپی

عكس سلفی امدادگران مصری جنجال برانگیز شد

عکس خبري -عکس سلفي امدادگران مصري جنجال برانگيز شد

دو امدادگر مصری كه برای كمك به حادثه دیدگان ناشی از برخورد دو قطار در منطقه «خورشید اسكندریه » اعزام شده بودند، با گرفتن عكس سلفی و انتشار آن، جنجال زیادی در داخل این كشور ایجاد كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: دو امدادگر مصری که برای کمک به حادثه دیدگان ناشی از برخورد دو قطار در منطقه «خورشید اسکندریه » اعزام شده بودند، با گرفتن عکس سلفی و انتشار آن، جنجال زیادی در داخل این کشور ایجاد کردند.

دو قطار روز جمعه در منطقه خورشید اسکندریه با هم برخورد کردند که در اثر آن 45 نفر کشته و 170تن دیگر زخمی شدند. چند ساعت پس از این حادثه، عکس های سلفی از دوامدادگر که پشت سرشان قطارهای به هم برخورد کرده، مشاهده می شود، در شبکه های اجتماعی منتشر و این باعث خشم شدید مصری ها شد.


یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در این خصوص گفت: امدادگران به جای اینکه مردم را نجات دهند، عکس سلفی می گیرند.

یکی دیگر از کاربران خطاب به آن ها نوشت: شما ناراحت نباشید، مشکلی پیش نیامده، فقط شناسنامه چند نفر باطل شده است، شما کار خود را انجام دهید.

یک کاربر دیگر نوشت: گروه های امداد و نجات دیر به محل حادثه رسیدند، زمانی که آن ها به این محل رسیدند، مردم مجروحان را به بیمارستان ها منتقل کرده بودند.

پس از این جنجال،«خالد مجاهد» سخنگوی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد این دو نفر پس از پایان عملیات امدادرسانی عکس سلفی گرفته بودند.

وی افزود: این دو امدادگر به دلیل این کارشان مجازات و به مناطق مرزی مصر با لیبی منتقل شدند.

« أحمد الأنصاری»رئیس اداره امداد مصر نیز گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم، چنین کارهایی از سوی نیروهای امدادی تکرار شود.

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...