نسخه چاپی

میثاقیان:چون داور یك پنالتی پرسپولیس را نگرفته عملكردش بد است؟

سرمربی سیاه‌جامگان در كنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ اکبر میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان پس از اینکه توانست تیم صدرنشین پرسپولیس را در آزادی متوقف کند، در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

میثاقیان در ابتدا گفت:« نفسم در نمی‌آید و انگار خودم 10 کیلومتر دویدم. ما شروع خوبی داشتیم و حسین بادامکی تک به تک را از دست داد. شاید اگر آن توپ گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد. ما در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و با تعویض‌هایی که داشتیم میانه میدان را از آنها گرفتیم. پرسپولیس که پرسپولیس است و به نظرم در 10 سال اخیر نظیر نداشته و سخت‌ترین تیمی بود که من مقابل آن قرار گرفته‌ام. در این تیم هرکسی را می‌گیرید یک بازیکن دیگر هست. امیدوارم این تیم بتواند در آسیا نتایج خوبی بگیرید. »

او ادامه داد:« از کسب تساوی مقابل پرسپولیس با این تیم، این بازیکنان و این مربی خیلی خوشحالم. ما امروز دو بازیکنی را تعویض کردیم که اولین بازی‌شان را در ورزشگاه آزادی انجام دادند. ما امیرمحمد پناهی را از اکسین آوردیم که خیلی هم خوب بازی کرد.»

میثاقیان در واکنش به این مسئله که چرا تیمش وقت تلف می کرد گفت: «داور دو دقیقه هم وقت اضافه بیشتر گرفت و به جای چهار دقیقه شش دقیقه وقت اضافه گرفت. من خودم از این کارها خوشم نمی‌آید، اما وقتی زورمان نمی‌رسد مجبوریم این کارها را انجام دهیم. صادقانه می‌گویم، با اینکه از این کارها خوشم نمی‌آید، اما چون یک امتیاز هم برای ما خوب بود، می‌خواستیم هر طور شده بازی را نگه داریم.»

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص نحوه داوری این مسابقه گفت: «هفته گذشته شما در بازی ما نبودید. داور جوانی بازی ما را قضاوت کرد که من در بازی قبلی هم او را تأیید کردم. داوری در این بازی هم خوب بود.»

میثاقیان در پایان گفت: «چون داور یک خطا به نفع پرسپولیس نگرفت، داوری بد شد؟ من نمی‌توانم در خصوص داوری صحبت کنم و به نظرم حاج‌ملک هم از داوران خوب ماست. ما اکنون یک امتیاز گرفته‌ایم و خوشحالیم.»

۱۳۹۶/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...