نسخه چاپی

بیرانوند: خودمان مقصریم، انتظار مردم را بالا برده‌ایم!

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: قبل از دیدار با الاهلی نیاز داریم از همه انرژی بگیریم، حتی هواداران استقلال و تراكتورسازی.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی ستختی با سیاه‌جامگان داشتیم و می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم. به بازیکن ها تبریک می گویم که تلاش خودشان را کردند. ما می‌خواهیم با روحیه بالا به مصاف الاهلی برویم و دعای هواداران هم بدرقه راهمان باشد. ما نماینده ایران هستیم و تیم ملی «ب» به عربستان می‌رود.
او در مورد اینکه گفته بود در پرسپولیس می‌ماند تا قهرمان آسیا شود، عنوان کرد: توانستیم قهرمان ایران شویم اما بزرگترین عیدی به مردم ایران و پرسپولیسی‌ها می‌تواند قهرمانی آسیا باشد. تیم ما در این سال‌های اخیر از بهترین‌های ایران بوده و خوب بازی کرده است. کادرفنی تیم الاهلی را آنالیز کرده و امیدوارم با دست پر برگردیم و بازیکنان پرسپولیس سه شنبه دل هواداران را شاد کنند.
دروازه‌بان پرسپولیس همچنین در مورد حواشی ایجاد شده برای این تیم افزود: وقتی پرسپولیس در صدر جدول است، اصلا نباید بازیکنان را به لحاظ روحی خراب کنند. یک سری اتفاقات افتاد که مقصرش خودمان هستیم. انتظار مردم را بالا برده‌ایم و می‌بینم در فضای مجازی مساوی را معادل باخت می‌دانند. البته حق دارند چون وقتی تیم خوب بسته شده، انتظار دارند همه بازی ها را ببریم.
بیرانوند تاکید کرد: همه تیم‌ها مقابل ما اول دنبال گل نخوردن هستند. پرسپولیس واقعا نیاز دارد در این سه چهار روز از همه انرژی بگیرد. هواداران استقلال، تراکتورسازی و اصفهانی‌ها باید به ما روحیه دهند چون تنها تیم ایرانی هستیم که در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور دارد. دنبال این نباشید که به فلان بازیکن پاس نمی دهند. این چیزها در تیم مطرح نیست.

۱۳۹۶/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...