نسخه چاپی

دروغی كه در جلسه رای اعتماد برملا شد + سند

ماجرای احداث سد گتوند، یكی دیگر از مصادیق خلاف‌گویی و سیاسی‌كاری اصلاح‌طلبان است. این دروغگویی در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی كابینه برملا شد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، در طول سال‌های اخیر، اصلاح‌طلبان هجمه عجیبی به دولت قبل وارد می‌آوردند و مدعی بودند دولت احمدی‌نژاد در جانمایی سد گتوند، اشتباه کرده است.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های ایجاد شده پیرامون این سد، بحث وجود گنبدها و رگه‌های نمکی در اطراف محل آبگیری سد است که پس از آبگیری سد به زیر آب رفته و ممکن است منجر به شوری بیش از حد آب در پایین‌دست این سد شوند.

در سالیان گذشته، رسانه‌های اصلاح‌طلب، پر بود از مطالبی در انتقاد از سوءمدیریت دولت‌های نهم و دهم در احداث اشتباه سد گتوند. آنها سد گتوند را که بلندترین سد کشور است، در حد یک فاجعه ملی نمایش می‌دادند و دولت قبل را مقصر اصلی آن معرفی می‌کردند.

2025927.png


اما در چند روز اخیر و در جریان معرفی حبیب‌الله بیطرف، وزیر نیروی دولت اصلاحات به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو در دولت دوازدهم، ناگهان اصلاح‌طلبان دنده معکوس زدند و حقایق سد گتوند را برملا کردند.

این بار اصلاح‌طلبان برای اولین بار فاش ساختند که جانمایی اشتباه سد گتوند در دولت اصلاحات صورت گرفته بود و ربطی به دولت‌های نهم و دهم نداشته است.

۱۳۹۶/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...