نسخه چاپی

رمان‌نویس جنایی به 4 قتل اعتراف كرد

عکس خبري -رمان‌نويس جنايي به 4 قتل اعتراف كرد

یك نویسنده آثار جنایی در چین به كشتن چهار نفر در سال ۱۹۹۵ اعتراف كرد تا پرونده مسكوت این قتل‌ها پس از بیش از دو دهه به سرانجام برسد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: یک نویسنده آثار جنایی در چین به کشتن چهار نفر در سال ۱۹۹۵ اعتراف کرد تا پرونده مسکوت این قتل‌ها پس از بیش از دو دهه به سرانجام برسد.

به نقل از یورونیوز، «لیو یونگبیائو» نویسنده موفق چینی که یکی از رمان‌هایش به یک سریال ۵۰ قسمتی تبدیل شده است، در جریان بازجویی پلیس به قتل چهار نفر اعتراف کرد؛ قتل‌هایی که بیش از دو دهه پیش روی داده بودند. برای سال‌ها کارآگاه‌ها در جست‌وجوی فهمیدن چگونه به قتل رسیدن یک خانواده در نوامبر سال ۱۹۹۵ بودند.


پلیس چین در نهایت هفته گذشته «لیو یونگبیائو» نویسنده ۵۳ ساله چینی را پس از انجام تحقیقات و انگشت‌نگاری‌های پیشرفته دستگیر کرد و او در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که به کمک همدستش در نوامبر ۱۹۹۵ به قصد سرقت وارد یک میهمان‌خانه در شهر هوجا در شرق چین می‌شوند اما نقشه آن‌ها خوب پیش نمی‌رود و آن‌ها صاحبان میهمان‌خانه، نوه آن‌ها و یک مشتری دیگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و آن‌ها را به قتل می‌رسانند.

رسانه‌های چینی اعلام کردند که این نویسنده پس از دستگیری در یادداشتی به همسرش نوشته است: ۲۰ سال است که منتظر رسیدن این لحظه هستم. امروز همه چیز تمام می‌شود و من درنهایت از زندان ذهنی که از آن رنج می‌برم و مجبور بودم سال‌ها آن را تحمل کنم رهایی می‌یابم.

نکته قابل توجه آن است که «لیو یونگبیائو» در حال نگارش رمانی با عنوان «نویسنده زیبایی که کشت» بوده که موضوع آن درباره یک نویسنده قاتل است که در نهایت از چنگ قانون و پلیس فرار می‌کند اما ظاهرا او باید این کتاب خود را در پشت میله‌های زندان تکمیل کند.

۱۳۹۶/۵/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...