نسخه چاپی

آرژانتین هم حریف ایران نشد

تیم والیبال دانشجویان ایران موفق شد با حساب 3-1 نماینده آرژانتین را شكست دهد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، سرپرست تیم والیبال دانشجویان کشورمان از پیروزی سه بر یک تیم والیبال دانشجویان کشورمان مقابل نماینده قدرتمند کشور آرژانتین خبر داد و افزود دانشجویان ایران اسلامی دریک بازی حساب شده و فنی توانستند به ترتیب در ست های اول ،دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر۱۷ ،۲۵ بر ۱۴و۲۵ بر ۲۲ بازی را به نفع خود خاتمه دهد وتنها در ست سوم نماینده کشورمان با نتیجه ۲۵ بر۱۹ مغلوب حریف قدرتمند خود شود.




مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ابراز داشت: دراین بازی کاپیتان با تجربه خود "وادی" را به علت آسیب دیدگی از ست سوم در اختیار نداشتیم که امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشند.





نصیرزاده عنوان داشت: نماینده کشورمان فعلا با سه برد پی درپی برابر نمایندگانی از کشورهای قبرس ،امارات و آرژانتین با ۹ امتیاز پیشتاز گروه D رقابت ها است و فردا را استراحت خواهد کرد وبه ترتیب در روزهای پنجشنبه راس ساعت ۱۵ به وقت محلی وجمعه راس ساعت ۱۳ به وقت محلی برابر نمایندگانی از کشورهای سویس و کانادا خواهد رفت.



عضو هیات ریسه فدراسیون ملی ورزش های دانشجویی ابراز داشت: تیم آرژانتین دارای عناوین زیادی در یونیورسیاد های دانشجویی جهان بوده است و در دوره قبل موفق به کسب عنوان چهارمی شده بود که برد امروز روحیه بچه ها را دو چندان کرد.

۱۳۹۶/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...