نسخه چاپی

امانی: بحران آب در تهران جدی است

یك عضو شورای پنجم با بیان اینكه بحران آب در تهران جدی است، گفت: باید حفاظت از آب دغدغه همه ایرانیان باشد.

به گزارش نما به نقل از مهر: یک عضو شورای پنجم با بیان اینکه بحران آب در تهران جدی است، گفت: باید حفاظت از آب دغدغه همه ایرانیان باشد.

شهربانو امانی در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه حضور شهردار پاک‌دست که چشم امید شهر تهران است را خیرمقدم می گویم، اما نگرانی در خصوص انتخابات وجود دارد، گفت: این دغدغه حتما در شهردار منتخب بیشتر است، اما در دیداری نیز که با سیدحسن خمینی داشتیم وی تاکید کرد در انتخاب مسئولان شهرداری افرادی که حتی کوچکترین شائبه مالی دارند را نباید به کار گرفت.

وی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: در کل کشور شرایط بد آبی داریم و سفره های زیرزمینی آبی در بحران هستند و جا دارد همه شهروندان تهران نگهبان آب باشند.

وی با اشاره به نحوه آبیاری فضای سبز در پایتخت گفت: روز گذشته نحوه آبیاری پارک شهر را از شورا نظاره گر بودم و به جای فضای سبز بیشتر کاشی های پارک شسته می شدند و این نشان می دهد آموزش لازم در خصوص نحوه آبیاری داده نشده است.

امانی تاکید کرد: آب باید به یکی از دغدغه های مردم تهران که با تک تک سلول هایشان آن را درک کرده باشند، تبدیل شود و شهرداری باید در این زمینه پیش قدم باشد.

محسن هاشمی خطاب به امانی گفت: متاسفانه آب در سوگندنامه مطرح نشده است.

۱۳۹۶/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...