نسخه چاپی

شین هوا: پایان جنگ سوریه نزدیك است

به گزارش نما - ایرنا نوشت: خبرگزاری رسمی چین در گزارشی تحلیلی خاطر نشان کرد که با پیشرفت های بزرگ ارتش سوریه پایان جنگ و نابودی تروریست ها در این کشور و از هم پاشی گروه داعش نزدیک است.

این مطلب در حالی منتشر می شود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که به چین سفر کرده است در مصاحبه ای با این خبرگزاری تاکید کرد که تا پایان کامل تروریسم، جنگ در سوریه ادامه خواهد یافت.

شین هوا می نویسد که با توجه به پیشروی هایی که حاصل شده و نابودی سریع گروه تروریستی داعش، دیدگاه جامعه بین المللی هم درباره بشار اسد رئیس جمهور روسیه تغییر کرده است.

خبرگزاری چین ادامه می دهد که گروههای تروریست بخصوص گروه تروریستی داعش در ماه های اخیر متحمل شکست های سنگینی از ارتش سوریه و متحدانش شده است و آنها بتدریج در حال نابودی کامل هستند و مواضع زیادی را از دست داده اند.

عملیات مرگ بزرگ که به نوشته شین هوا در سوریه اجرا شده در سال 2017 میلادی دستاوردهای شایانی داشته و باعث شده است تا ارتش سوریه خود را به مرزهای اردن و عراق برساند و تروریست ها را در تمامی این مسیر نابود کند.

شین هوا می نویسد که از سال 2015 میلادی دیرالزور در سوریه در اختیار داعش بود اما حالا ارتش سوریه در حال شکستن این محاصره است و بزودی این منطقه نیز از وجود این تروریست ها پاک خواهد شد و جنگ در گوشه و کنار سوریه در حال پایان است.

پوتین رئیس جمهور روسیه در چین گفته است ما تا زمانی که تروریسم در سوریه باشد به جنگ ادامه می دهیم و سازمان ملل پیش بینی کرده است با پیروزی های بزرگ ارتش سوریه کار داعش تا پایان اکتبر در این کشور خاتمه یابد.

۱۳۹۶/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...