نسخه چاپی

واكنش علی لاریجانی به شكستن محاصره سه ساله داعش در دیرالزور

به گزارش نما - خانه ملت نوشت: رئیس قوه مقننه آزادسازی شهر دیرالزور را به مردم صبور، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه تبریک گفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت و این پیروزی را نشانه ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر خواند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادسازی شهر دیرالزور و شکسته شدن محاصره سه ساله داعش بر این شهر توسط ارتش و نیروهای مقاومت سوریه باعث سرور و شادمانی شد.

این پیروزی خجسته که با فروپاشی صفوف گروهک داعش در این منطقه استراتژیک بدست آمد تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر و شکست بزرگ تروریسم و افراطی گرایی بود که با وحدت نیروهای سرافراز مقاومت و ارتش دلاور سوریه بدست آمد.

شهر دیرالزور مقر داعش در منطقه بود که از این نظر رنج و سختی فراوانی را در طول مدت محاصره برای مردم و ساکنین آن بدنبال داشت و بحمدلله با این پیروزی قهرمانانه حلاوت آزادی برای مردم بدست آمد.

ضمن تبریک این پیروزی درخشان به مردم صبور، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه امیدوارم شاهد رهایی کامل این سرزمین از لوث وجود نیروهای تکفیری و استقرار نظم و آرامش در کشور دوست و برادر سوریه باشیم.

۱۳۹۶/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...