نسخه چاپی

نصیریان: می‌خواهم تا جایی كه می‌شود به بازیگری ادامه دهم

بازیگر نقش بزرگ آقا گفت: شهاب پسر با استعداد، با فرهنگ و با اخلاقی است و در كنار این‌ها سواد بسیار بالایی در كارش دارد. به نظر من شهاب حسینی در تئاتر و سینما انسان با فرهنگی است. با توجه به تحصیلات تئاتری كاملاً به این عرصه مسلط بوده و من از پس این نمایش به خوبی بر آمده است

به گزارش نما به نقل از میزان: علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور طولانی مدت خود روی صحنه نمایش "اعتراف" به کارگردانی شهاب حسینی گفت: اجرای نمایشی مثل اعتراف در این سن شور و هیجان خاص و بسیار بالایی را برای من به همراه دارد. البته در کنار این شور و هیجان سختی‌هایی هم هست که تحمل می‌کنم.



وی در همین راستا ادامه داد: دلبستگی من به این کار یعنی بازیگری و ارتباط همیشگی با مردم باعث شده تا سختی کار را تحمل کنم. البته سختی غیر قابل تحملی هم در میان نیست و منظورم از سختی خستگی‌هایی است که این مدت زیاد، به همراه دارد.

بازیگر نقش بزرگ آقا در سریال شهرزاد تجربه همکاری با شهاب حسینی را اینگونه توصیف کرد: کار با شهاب حسینی بسیار خوب و لذت بخش است. شهاب پسر با استعداد، با فرهنگ و با اخلاقی است و در کنار این‌ها سواد بسیار بالایی در کارش دارد. به نظر من شهاب حسینی در تئاتر و سینما انسان با فرهنگی است. با توجه به تحصیلات تئاتری کاملاً به این عرصه مسلط بوده و از پس این نمایش به خوبی بر آمده است.


نصیریان در خصوص تصمیم خود برای ادامه خاطرنشان کرد: می‌خواهم تا جایی که توان دارم به بازیگری ادامه دهم. برای یک پروژه جدید صحبت‌های شده اما هنوز به نتایج قطعی نرسیده است اما به احتمال فراوان بار دیگر در سریالی برای شبکه خانگی حضور خواهم داشت.

۱۳۹۶/۶/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...