نسخه چاپی

قتل پسر 25 ساله مقابل تالار عروسی

جوانی ۲۳ ساله كه همراه سه تن از دوستانش متهم به قتل امید ۲۵ ساله هستند در كمتر از شش ساعت در نیشابور دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از رکنا: جوانی ۲۳ ساله که همراه سه تن از دوستانش متهم به قتل امید ۲۵ ساله هستند در کمتر از شش ساعت در نیشابور دستگیر شدند.

شب گذشته اهالی با مشاهده جوانی غرق در خون، سراسیمه با پلیس ۱۱۰ نیشابور تماس گرفتند و موضوع را به پلیس اعلام کردند.

سرهنگ حسین بیات مختاری، رئیس پلیس نیشابور در این باره گفت: درپی این گزارش ماموران کلانتری ۱۲ نیشابور بلافاصله به محل مورد نظر که مقابل تالار عروسی واقع در محدوده فیل آباد بود حاضر شدند.

رئیس پلیس نیشابور افزود: امید ۲۵ساله که از ناحیه گردن بر اثر ضربه چاقو مجروح شده بود توسط تیم اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشکان او جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که این جوان در درگیری با چند فرد که با خودروی پژو پارس سفید رنگ از محل متواری شده اند مجروح شده است.

بیات مختاری بیان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با توجه به سرنخ های موجود در کمتر از شش ساعت به نتیجه رسید و پلیس بامداد امروز یکی از عاملان اصلی این نزاع که پسری ۲۳ساله است را دستگیر کرد. این فرد که راهی جز بیان حقیقت نمی دید اعتراف کرد سه تن دیگر نیز در این درگیری همراه او بوده اند که با ضربه چاقو، امید ۲۵ ساله را در یک درگیری مجروح کردند و پا به فرار گذاشتند.

رئیس پلیس نیشابور گفت: در پی این اعترافات، سه متهم دیگر پرونده نیز دستگیر و تحقیقات کارآگاهان برای رمزگشایی از این جنایت خونین و کشف علت و چرایی وقوع درگیری ادامه دارد

۱۳۹۶/۶/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...