نسخه چاپی

۷۰ درصد از هئیت‌های مذهبی اقلام خود را دریافت كرده‌اند

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب با اشاره به اینكه زمان نمایشگاه تمدید نخواهد شد،گفت: تا به امروز ۷۰ درصد از هئیت‌های مذهبی برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به نمایشگاه مراجعه كرده اند.

به گزارش نما, مهدی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برپای نمایشگاه عطر سیب اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز 20 شهریورماه آغاز و تا 29 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نمایشگاه امسال تفاوت‌هایی را نسبت به سال‌های گذشته داشته به طوری که به حوزه فرهنگی توجه بیشتری شده است ضمن اینکه 5 هزار قلم کالا اعم از مواد غذایی، لوازم صوتی، پرچم و ... در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: این اقلام در 253 غرفه به مراجعه‌کنندگان و هیئت‌ها ارائه می‌شود.

قربانی از تخفیف 20 الی 40 درصدی اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی در پانزدهمین نمایشگاه عطرسیب خبر داد و گفت: توزیع کارت‌ها بین هیئات مذهبی آغاز و این کارت‌ها تا پایان نمایشگاه اعتبار دارد.

دبیراجرایی پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه رو به پایان است تا به امروز 70 درصد از هئیت‌های مذهبی برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به نمایشگاه مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین اقلامی که از سوی هئیت‌ها خریداری شده به اقلام غذایی برنج،حبوبات، گوشت مربوط می‌شود.

قربانی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده امسال بنای بر تمدید زمان نمایشگاه عطر سیب نداریم.

۱۳۹۶/۶/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...