نسخه چاپی

تقویت ادارات تبلیغات اسلامی در كرمان/لزوم حفظ كرامت روحانیون

عکس خبري -تقويت ادارات تبليغات اسلامي در کرمان/لزوم حفظ کرامت روحانيون

مدیركل تبلیغات اسلامی استان كرمان از تقویت ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش نما ،غلامحسین حجت‌الاسلام حقانی در دیدار با امام جمعه فهرج بر تقویت اداره تبلیغات شهرستان فهرج تاکید کرد و بیان داشت: تقویت اداره این شهرستان و شهرستان‌های مشابه فهرج وظیفه ماست و شایعات مبنی بر تعطیل شدن یا محدود شدن این اداره بی اساس عنوان هستند.

وی راهکار تقویت ادارات تبلیغات اسلامی را همکاری و تعامل با امامان جمعه دانست و افزود: رئیس اداره تبلیغات شهرستان‌ها بازوی کمکی امام جمعه در امور فرهنگی شهرستان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همچنین در دیدار با فرماندار فهرج گفت: همکاری فرماندار فهرج و تخصیص اعتبارات برای تکمیل خانه‌های عالم و تعمیر و تجهیز اداره تبلیغات شهرستان جای قدردانی دارد.

حقانی در این جلسه با اشاره به تفاهمنامه مابین اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی مدارس صدرا بر استفاده از این فرصت تاکید کرد و افزود: یکی از راهکارهای اداره تبلیغات اسلامی ایجاد بازوهایی برای تقویت و ارتقا این نهاد می‌باشد که مدارس صدرا یکی از همین بازوهاست.

وی در ادامه در دیدار با روحانیون شهرستان فهرج تبلیغ را یک تکلیف بیان کرد و یادآور شد: اگر سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای دیگر متولی استقرار دائم روحانیون نبودند که حمایت کنند باز هم یک روحانی که در یک محل بود تکلیف خودش می‌دانست که کار تبلیغی خود و اداره مسجد را بر عهده بگیرد.

وی گفت: امام راحل (ره) و همچنین مقام معظم رهبری بر استقلال روحانیون از دولت تاکید داشتند تا روحانیون بدون رو در وایسی به تکلیف خود عمل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کرامت و جایگاه روحانی باید در جامعه حفظ شود و سازمان تبلیغات اسلامی هم برای این امر تلاش خود را مضاعف کرده است.

حقانی همچنین در دیدار با اعضای شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و تعدادی از مسئولان هیئات مذهبی فعال شهرستان با تشکر از زحمات هیئات مذهبی در ایام محرم نسبت به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی ابراز داشت: مجموعه بهداشت و درمان نسبت به رعایت اصول بهداشتی در هیئات مذهبی قدردان بودند لذا وظیفه خود می‌دانیم از تلاش‌های هیئات مذهبی در تلاش برای تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه قدردانی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هیئات مذهبی و مداحان در ایجاد روحیه انقلابی در جامعه بسیار تأثیر گذار هستند.

وی در بازدید از خانه قرآن حضرت رقیه روستای دهنو بهزادی بیان داشت: بنده از نزدیک فعالیت‌های این خانه قرآن را مشاهده کردم و جای خرسندی است که خانه‌های قرآنی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در مسیر جهش تولید گام‌هایی را برداشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان فهرج با امام جمعه، فرماندار، روحانیون، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و مؤسسه قرآنی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مهر

۱۳۹۹/۶/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...