نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با فرمانده كل ارتش دیدار كرد

سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران در امور بسیج و تعدادی از معاونان ایشان در هفته دفاع مقدس با فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، فرمانده کل ارتش گفت: مفتخرم که از دوران جوانی عضو بسیج محله بوده‌ام و همچنان هم با پایگاه بسیج محله مان ارتباط دارم و همواره به خدمت در بسیج افتخار می‌کنم چرا که معتقدم فعالیت در بسیج نصیب هر فردی نمی‌شود.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: ارتش برای خدمت رسانی به مردم برنامه‌های جدیدی دارد و طرح‌هایی نیز آماده نموده است که قطعا از ظرفیت بسیج هم استفاده خواهد کرد.

در ادامه این دیدار، سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج نیز گفت: بسیج، ظرفیتی است که هر جا ارتش اراده نماید، آماده به همکاری می باشد تا ارتش مقتدر کشورمان را یاری رساند.

وی افزود: برکت کارهای ما در نظام اسلامی در سایه خدمت خالصانه به مردم است و بسیج بیش از ده رویکرد جدید خود را تدوین نموده که از جمله فعالیتهای خدمت رسانی در قالب گروه های جهادی و گروه‌های پزشکان بسیجی را به صورت هدفمند، پی ریزی کرده و به زودی اجرایی می‌نماید.

گفتنی است در این دیدار، معاونین طرح و برنامه راهبردی، تربیت و آموزش و روابط عمومی بسیج و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی نیز حضور داشتند.

۱۳۹۶/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...