نسخه چاپی

ضرب و شتم مدیر دبیرستان توسط دانش‌آموز در جیرفت

به گزارش نما - ایسنا نوشت: رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: درپی ضرب و شتم مدیر دبیرستان امام صادق شهرستان جیرفت توسط یکی از دانش آموزان، واحد حقوقی آموزش و پرورش استان حق و حقوق این معلم مضروب را از طریق دستگاه قضا پیگیری می‌کند.

احمد اسکندری نسب رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با ابراز تاسف از ضرب و شتم مدیر مدرسه امام صادق (ع) توسط یکی از دانش آموزان که با مجروح شدن مدیر دبیرستان همراه شده داشته است، گفت: پس از تذکر پیاپی و مکرر مدیر دبیرستان نسبت به کوتاه کردن موی نامتعارف عده‌ای از دانش آموزان و سرپیچی آنها، مدیر مدرسه به منظور حفظ حرمت و حریم مدرسه و رعایت بهداشت و عرف منطقه، اقدام به کوتاه کردن موی عده‌ای از آنها کرد. در ادامه متاسفانه یکی از دانش آموزان در محیط مدرسه با مدیر درگیر شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

اسکندری نسب تاكيد کرد: معلم مضروب بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان جیرفت منتقل شد و بعد از ۱۲ ساعت بستری و گرفتن خدمات پزشکی و درمانی ترخیص شد.

وی تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش ضمن پیگیری حقوق این فرهنگی، در بیمارستان و منزل از وی عیادت و دلجویی کردند.

رئیس آموزش و پرورش جیرفت در پایان به همه جامعه فرهنگیان و مردم اطمینان داد که از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع خواهد بود و اعلام كرد اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای حفظ حرمت، عزت و جایگاه و کرامت فرهنگیان به جدیت از طریق دستگاه حقوقی پیگیر حق و حقوق همکار فرهنگی است و نتایج حاصله به اطلاع فرهنگیان عزیز و مردم شریف رسانده خواهد رسید.

۱۳۹۶/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...