نسخه چاپی

سرمربی سابق پرسپولیس باعث خوشحالی استقلالی‌ها می‌شود؟

مصطفی پاشا تاكید كرده فاتح تریم به پیشنهاد استقلال فكر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ درحالی که استقلالی ها مدام از گزینه فاتح تریم دور می شوند و گمان می برند چه بهتر است دنبال استخدام مربی گرانقیمت ترک نروند و با همین گزینه هایی چون میک مک درموت در پی گذران فصل بی پولشان باشند ، مصطفی دنیزلی گفته درباره استقلال با فاتح صحبت کرده است. مربی سرشناس و دوست داشتنی ترکیه که در ایران سال هایی درخشان را در پاس و پرسپولیس سپری کرده است ، گفته فاتح را دو دل دیده و برایش از خوبی های ایران گفته است. بر اساس خبر سایت TRT SPOR ترکیه مصطفی دنیزلی اذعان کرده که تریم برای حضور در تهران با وی مشورت کرده و از او اطلاعاتی دریافت کرده و شخصی به نام امیر سلطانی به صورت مستقیم با تریم وارد مذاکره شده و با او بر سر مسائل اصلی مذاکره داشته است.
دنیزلی که با برنامه صدر جدول صحبت می‌کرد گفت: من با تریم دیدار و مفصل درباره حضور در ایران با او صحبت کردم و به فاتح گفتم که ایران کشوری فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی برای زندگی است و من ۳ سال در تهران بودم و کیفیت بالایی در سبک زندگی آنها دیدم. البته تریم به من گفت اگر چنین تصمیمی داشتم حتما با هم به ایران می‌رویم.
دنیزلی در ادامه گفت: تریم را کاملا بر سر دو راهی دیدم و از صحبت‌هایش متوجه شدم که بسیار دو دل است چرا که در حال سبک و سنگین کردم پیشنهاد ایرانی است. به او گفتم که استقلال یکی از دو تیم بزرگ ایران است و تماشاگران بسیار خونگرمی دارد که می‌تواند او را راضی نگه دارد.

۱۳۹۶/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...