نسخه چاپی

پرده‌برداری رئیس سازمان اطلاعات سپاه از پروژه‌های جدید سرویس‌های جاسوسی بیگانه

به گزارش نما- تسنیم نوشت: رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح ابعاد ضدامنیتی اقدامات سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن پرده برداشت.

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش‌های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس‌ها با طرح کیس‌های بی‌اساس و نشر کاذیب به‌دنبال مشغول‌سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین خدوم نظام هستند.

وی با کذب محض خواندن اتهام مطرح‌شده درباره یکی از اعضای خانواده رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی مؤثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال‌های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دوتابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس‌های منطقه‌ای همکار آنان، این‌گونه هجمه‌ها و دروغ‌پردازی‌های عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار نیست.

حجت‌الاسلام حسین طائب افزود: حسب اطلاعات ما در ماه‌های آینده این روند اتهام‌زنی‌ها و پرونده‌سازی‌های دروغین درباره موضوعات و شخصیت‌های دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی اعلام داشت: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضاسازی رسانه‌ای ضدانقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تأمین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.

۱۳۹۶/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...