نسخه چاپی

3 فرماند ارشد چچنی داعش در سوریه كشته شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام كرد: در حملات هوایی شبانه روز اخیر بمب افكن های روسی در منطقه میادین سوریه سه سركرده چچنی داعش همراه 180 تروریست دیگر كشته شدند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه تابعیت شمار زیادی از تروریست های کشته شده را از منطقه قفقاز این کشور، تاجیکستان و عراق اعلام کرد.
رسانه های روسی از جمله شبکه تلویزیونی تی.وی.سی روز شنبه بیانیه کوناشنکوف را منتشر کردند که در آن آمده است: ابوعمر الشیشانی، علاءالدین الشیشانی و صلاح الدین الشیشانی (چچنی) که همراه گروهی از تروریست ها به تازگی از عراق به میادین در سوریه رفته بودند، کشته شدند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین از کشته شدن بیش از 60 مزدور خارجی در جریان حملات هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه در سوریه خبر داد.
وزارت دفاع روسیه 11 مهر نیز اعلام کرد که در حمله چهار روز پیش بمب افکن های روسی به مراکز این گروه تروریستی در شرق رودخانه فرات، 304 تروریست از جمله 40 داعشی از منطقه قفقاز روسیه کشته و بیش از 170 نفر مجروح شدند.
در جریان این عملیات نیز هفت فرمانده از جمله ابوالاسلام القزاقی شهروند قزاقستانی، هماهنگ کننده اقدامات گروههای تهاجمی داعش در منطقه فرات سوریه کشته شدند.
مهرماه سال 94 پس از موافقت پارلمان روسیه با درخواست رسمی سوریه، نخستین پرواز بمب افکن های روسی مستقر در پایگاه حمیمیم برای بمباران تروریست ها در ناآگاهی کامل غرب از برنامه ریزی های قبلی دمشق و مسکو آغاز شد.
در این مدت 28 هزار تروریست ضدسوری مورد حمایت خارجی در بمباران هواپیماها، بالگردهای روسی و موشکباران دریایی کشته شدند.

۱۳۹۶/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...