نسخه چاپی

2 فیلم جدید بر روی پرده سینماها

2 فیلم سینمایی یكی با مضمون اجتماعی و دیگری با موضوع كودك و نوجوان از امروز در سینماها اكران شد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، همزمان با روز جهانی کودک شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت یک فیلم با موضوع کودک و نوجوان به عنوان «حقه باز دم دراز» را در سبد اکران سینماها قرار دهند. هفته گذشته نیز فیلم «قهرمانان کوچک» با موضوع کودکان و نوجوانان توانست امکان اکران از شورا دریافت کند. باید دید در شرایطی که فصل مناسبی برای دیدن فیلم‌ها و اردوهای مدارس است چقدر وزارت آموزش و پرورش با سینماها همکاری کرده و شرایط بهتری برای فیلم‌ها با این موضوع را فراهم آورد.

فیلم سینمایی «حقه باز دم دراز» ساخته علیرضا محمود زاده داستان این فیلم درباره عروسک های عمو پیرداد است که از خانه می گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

در این فیلم سحر ولدبیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و پارسیا شکوری به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم هم اینک در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ماندانا،سروش، شکوفه، تیراژه، گالری سمرقند، سپهر شهریار، هویزه مشهد، کانون همدان، سینما ساحل اندیشه به نمایش درآمده است.

دفتر پخش فیلم شکوفا فیلم است.

فیلم سینمایی «خانه دختر» با موضوع اجتماعی است و داستان درباره مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند ...

در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی‌شاه‌حسنی و رویا تیموریان بازی دارند.

این فیلم در سالن‌های کورش، مگامال، ملت، چارسو، زندگی، جوان ،ماندانا، موزه سینما، فرهنگ، ارگ، آفریقا، سروش، فلسطین، کیان، سمرقند، پارس، حافظ، مرکزی، سینمای هویزه مشهد اکران می شود.

۱۳۹۶/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...